|
|
دکتر قاسم زارعی | برگشت به صفحه کارنامه علمی
| [نسخه ویژه چاپ]
|
|
|
دانشجویان تحت راهنمایی |
- ارائهی مدل ارزش ویژه برند مشتریمحور منطقه گردشگری سرعین، زینب محمودی، 1395.
- مطالعه ظرفیت پذیرش اجتماعی در گردشگری عشایری در راستای توسعه پایدار (ایل قشقایی تیره هیبت لو )، لیدا علی نژاد، 1396.
- تاثیر کیفیت خدمات فروشگاههای اینترنتی بر رفتار خرید مصرف کنندگان:نقش رضایت، نگرش و قصد خرید اینترنتی، نسیم نوروزی، 1396.
- مطالعه تأثیر نوآوری برند و هویت ارتباطات برند بر وفاداری برند: نقش میانجی اعتماد برند، ارزش اجتماعی برند و کیفیت ادراک شده برند، شقایق کرمیان، 1396.
- نقش بازاریابی رابطهمند بر عملکرد فروش بیمههای عمر شرکت بیمه آسیا در شهر اردبیل، جهانبخش رضایی، 1396.
- بررسی تاثیر بازداری/فعال سازی رفتاری و کنترل هیجانی بر اعتیاد به خرید اینترنتی در بین دانشجویان پیام نور مشگین شهر، خدیجه اسدالهی، 1396.
- مطالعه رابطه بازاریابی اجتماعی با ترجیح برند، قصد خرید و وفاداری برند (در بین بانوان استفادهکننده از مواد شوینده در شهر اردبیل)، خدیجه محمدی، 1396.
- تاثیر بازاریابی رابطهمند بر عملکرد داروخانهها در اردبیل (نقش میانجی رضایت، وفاداری، مزیت رقابتی)، حمیده بلندی، 1396.
- مطالعه تأثیر بازاریابیداخلی بر خلاقیت سازمانی: نقش میانجی اعتماد سازمانی، تعهد سازمانی و رضایت شغلی (مورد مطالعه: سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی)، سولماز عباس یار، 1396.
- بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل موثر بر آن بر ارزش ویژه برند کارمند محور(مورد مطالعه کارکنان بانک صادرات شهرستان اردبیل)، زینب عظیمی، 1396.
- مطالعه عملکرد قانون اعطایی معافیت مالیاتی به مناطق آزاد، مطالعه موردی: منطقه آزاد اروند، علی ابتهاج، 1396.
- بررسی تاثیر رشد شرکت و ساختار مالکیت بر رابطه بین کیفیت افشاء اطلاعات و تامین مالی خارجی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، علی عبدالله زاده، 1396.
- بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر ارزش ویژه برند کارمند محور (مورد مطالعه: پست بانک استان آذربایجان شرقی)، رضا جستانی، 1396.
- نقش ریسک ادراک شده، رضایت، شهرت و اعتماد در رابطه بین مسئولیت اجتماعی و وفاداری مشتریان شعب بانک تجارت شهر اردبیل، فاطمه حاتم زاده، 1397.
- شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر توسعه شرکتهای تعاونی(مورد مطالعه شرکتهای تعاونی روستایی شهرستان سراب)، حامد طریقت مهربانی، 1397.
- شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه صادرات تراکتور به روش MADM، مورد مطالعه: شرکت تراکتورسازی تبریز، فاطمه ثباتی، 1397.
- تاثیر طراحی خردهفروشی بر نگرش و وفاداری به برند خردهفروشی(مطالعه موردی:فروشگاه جانبو تبریز، بهاره شکاری، 1397.
- تاثیر مسئولیت اجتماعی ادراک شده بر ادراک سبز و رفتار سبز مصرف کننده: نقش تعدیل گر ویژگی های شخصی، خدیجه میرزایی، 1397.
- شناسایی راهکارهای بهبود کیفیت خدمات هتلداری بر اساس مدل گسترش عملکرد کیفیت ) مورد مطالعه :مقصد گردشگری سرعین( ، شاپور دانش پژوه، 1397.
- مقایسه روش های شبکه عصبی موجک فازی و منطق موجک فازی در پیش بینی قیمت سهام بانک های پذیرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، رعنا محمدیان، 1397.
- شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر افزایش مدتاقامت گردشگران عبوری شهرستان سراب، رقیه فقیهی، 1397.
- ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|