برگزاری اولین نشست دانشجویی هم اندیشی همایش ملی بزرگداشت استاد رضا سید حسینی در دانشکده ادبیات و علوم انسانی

 | تاریخ ارسال: 1395/10/11 - 08:23 | 

با حضور نمایندگانی از مرکز پژوهش‎های فرهنگی آذربایجان، بنیاد نخبگان استان اردبیل و گروه زبان و ادبیات فارسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی، اولین نشست دانشجویی هماندیشی همایش ملی بزرگداشت استاد رضا سید حسینی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

AWT IMAGE

پروفسور حسین شایقی رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل در این جلسه ضمن تشریح مراحل پیشرفت فعالیت‏های مربوط به این همایش، گفت: در راستای عملی کردن تصمیمات کمیته های اجرایی و علمی همایش، مجوز فعالیت همایش از سوی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) دریافت و پایگاه اینترنتی همایش راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: پوستر همایش طراحی و چاپ شده و مراحل اطلاع رسانی به اساتید نیز انجام شده است.

شایقی خاطرنشان کرد: مشارکت دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته های مرتبط با موضوع همایش سرمایه اصلی این همایش می‎باشد و ما انتظار داریم دانشجویان تحصیلات تکمیلی با محوریت دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی این همایش را در ابعاد علمی و اجرایی یاری نمایند.

دکتر سجاد حسینی سرپرست مرکز پژوهش های فرهنگی آذربایجان دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت: فعالیت در راستای برگزاری هر چه بهتر همایش ملی بزرگداشت استاد رضا سید حسینی از مفاخرمنطقه آذربایجان و شهر اردبیل در صدر برنامه‏های مرکز پژوهش های فرهنگی آذربایجان قرار دارد و این مرکز در پی گرداوری مجموعه آثار، تصاویر و طراحی تمبر یادبود استاد سید حسینی می‎باشد.

گفتنی است در ادامه دانشجویان و اساتید رشته زبان و ادبیات فارسی در باب چگونگی مشارکت دانشجویان در کمیته های علمی و اجرایی این همایش به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

AWT IMAGE



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1641 بار   |   دفعات چاپ: 403 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر