رئیس جدید مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی منصوب شد

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، دکتر اکبر صفرزاده دانشیار دانشکده فنی مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی به سمت رئیس جدید مرکز رشد واحدهای فناوری این دانشگاه منصوب شد.

AWT IMAGE

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه، پروفسور محمد نریمانی قائم مقام رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در آئین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه 11 شرکت پیش رشد و 36 شرکت در مرحله رشد در مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی فعال هستند، گفت: انتظار می رود در کنار این دو دسته شرکت، به دنبال ترغیب برای شرکت های R&D باشیم.

وی با بیان اینکه تغییر مدیریت باعث تحرک و پویایی در سیستم می شود، اظهارامیدواری کرد: مدیر سابق مرکز رشد نیز تجارب خود را در اختیار مدیریت جدید بگذارد.

نریمانی با بیان اینکه برای ارتقای مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه تلاش های فراوانی شده است، افزود: مدیریت جدید مرکز نیز باید با پشتکار فراوان در جهت رشد و پویایی مرکز حرکت کند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه باید در توسعه و رشد واقعی شرکت ها گام های اساسی برداشته شود، تصریح کرد: دانشگاه همراه کارکنان شرکت ها بوده و ارتقا و موفقیت شرکت ها برای دانشگاه لذت بخش است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت ها می توانند تجربیات خوب و موفق خود را به همدیگر منتقل کنند تا شاهد موفقیت شرکت ها در رشته ها و عرصه های مختلف باشیم.

دکتر غلامحسن ایمانزاده رئیس سابق مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه نیز با بیان اینکه در طول مدت حضورش در مرکز رشد، همدلی و همکاری در مرکز رشد حاکم بود، گفت: اکنون بستر حرکت رو به جلو در مرکز فراهم است و شرکت ها نیز بصورت مطلوب رشد پیدا کرده اند.

وی اضافه کرد: با اینکه امکانات ما در مرکز کم است، اما مرکز رشد دانشگاه محقق اردبیلی با مراکز رشد سایر دانشگاه ها قابل مقایسه نیست.

ایمانزاده تاکید کرد: همه تلاش هایی که در مرکز رشد انجام می شود، صرفاً با هدف ارتقای شرکت ها انجام می شود.

دکتر اکبر صفرزاده رئیس جدید مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی نیز با تشکر از حسن اعتماد رئیس دانشگاه به وی در سپردن این مسئولیت، گفت: بحث اقتصاد مقاومتی و استفاده از دانش و نیروهای علمی برای تولید ثروت جزو اولویت های ما خواهد بود.

وی افزود: جامعه به این یقین رسیده است که ثبات امنیتی و اقتصادی در جامعه به پرورش نیروهای خلاق جامعه نیازمند است.

رئیس جدید مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه استفاده از تجربیات گذشته و هدف گذاری های جدید و فعال سازی پتانسیل های موجود در دانشگاه رویکرد جدید مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه خواهد بود، تصریح کرد: امید می رود به حدی توسعه یابیم که در شأن دانشگاه مادر استان باشیم.

گفتنی است در ادامه حکم دکتر اکبر صفرزاده به وی اعطا و از زحمات دکتر غلامحسن ایمانزاده تقدیر شد.

AWT IMAGE

*******************************

AWT IMAGE

*******************************

AWT IMAGE



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 6208 بار   |   دفعات چاپ: 769 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر