تنیسورهای بانوان محقق گل کاشتند مسابقات تنیس روی میز دانشجویان دختر دانشگاههای منطقه ۳ کشور؛خواهران بهروز دهکردی همه عناوین را درو کردند

به گزارش روابط عمومی تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی، مسابقات تنیس روی میز دانشجویان دختر دانشگاههای منطقه ۳ کشور که به میزبانی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برگزار شد.
در این مسابقات که امروز(دوشنبه) در این دانشگاه خاتمه یافت دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی گه به نمایندگی از این دانشگاه در این مسابقات شرکت کرده بودند توانستند رتبه های برتر  چه در بخش انفرادی و چه در بخش دوبل را از آن خود کنند.

                 
تنیسورهای بانوی دانشگاه محقق اردبیلی توانستند مدال های طلای انفرادی(سپیده بهروز دهکردی) و طلای دوبل(سهیلا و سپیده بهروز دهکردی) را از آن خود کنند و همچنین مدال برنز(سهیلا بهروز دهکردی) بخش انفرادی نیز به این دانشجویان اختصاص یافت. همچنین این بانوان توانستند مدال نقره بخش تیمی را که سپیده بهروز دهکردی،سهیلا بهروز دهکردی،معصومه آقازاده و افسانه علی پور آن را تشکیل داده بودند، نیز از آن خود کنند تا به نوعی تمامی عناوین این دوره از مسابقات را درو کرده و با خود به دانشگاه   محقق اردبیلی اردبیل بیاورند.   افزودنی است که سرپرست این کاروان افتخارآفرین سرکار خانم شمس غفاری بودند که در طول برگزاری این مسابقات برای این تیم زحمات زیادی متحمل شدند.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 7114 بار   |   دفعات چاپ: 765 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر