برگشت به دانشگاه محقق اردبیلی
   [صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
متن اساسنامه::
معرفی اعضا::
گزارش عملکرد::
صورت جلسات و مصوبات::
پیشنهادات و انتقادات ::
ارتباط با شورا::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
لینک های مهم

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

:: صورتجلسه پنجم ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۳/۹/۱۹ | 

  گزارش پنجمین جلسه شورای کارمندان دانشگاه

  موضوع جلسه:

  دستورالعمل اجرای طرح 20*20 مربوط به بندهای 3 - 4

  تاریخ:

  8/9/93

 

  بسمه تعالی

  پنجمین جلسه شورای کارمندان دانشگاه در مورخ 8/9/1393 با دعوت قبلی از اعضای محترم در محل اتاق جلسات مهمانسرای دانشگاه برگزار و در خصوص تدوین دستورالعمل اجرای طرح 20*20 تصمیمات ذیل اتخاذ گردید.

  دستورالعمل اجرای طرح 20*20 مربوط به بندهای 3 - 4

  · نحوه اجرای بند 3 (بیست طرح پیشنهادی برتر)

  1 – از طریق شورای کارمندان دانشگاه اطلاعیه ای به شرح ذیل تنظیم و به همه کارمندان شاغل دانشگاه ارسال میگردد.

  متن اطلاعیه بدین شرح می باشد.

  " در اجرای بند 3 طرح 20*20 مصوب هیات رییسه محترم دانشگاه در خصوص انتخاب بیست طح پیشنهادی برتر از کلیه همکاران کارمند خواهشمند است که طرحهای پیشنهادی خود را تا مورخه 20/10/1393 به دبیر شورای کارمندان (خاقان آزاد) تحویل نمایند."

  2 – پس از اتمام مهلت ارائه طرح های پیشنهادی از سوی همکاران کارمند دانشگاه ، طرح های موجود و ارائه شده در سنوات قبل و طرح های ارائه شده در مهلت تعیین شده بواسطه شورای کارمندان دانشگاه جمع آوری و به همراه مشخصات کامل طرح جهت اتخاذ تصمیم در اختیار هیات رییسه محترم دانشگاه قرار داده می شود.

  · نحوه اجرای بند 4 (بیست نفر از همکاران با کمترین تاخیر در ورود و کمترین تعجیل در خروج)

  1 - افراد مذکور از بین کارمندانی که اصلا تاخیر در ورود و کسری کار نداشته یاشند انتخاب خواهند شد.

  تبصره: با توجه به اینکه اگر کارمندی فقط یک دقیقه تاخیر داشته باشد سیستم حضور و غیاب دانشگاه به میزان 16 دقیقه تاخیر محاسبه می کند لذا تاخیر و کسری کار زیر 16 دقیقه که عمدتا خطای سیستم و یا اشتباهات ثبت اثر انگشت از سوی همکاران هست ملاحظه نخواهد شد.

  2 – بازه زمانی مورد ارزیابی از 1/7/1392 لغایت آخر دیماه 1393 خواهد بود.

  3 - سنوات خدمت همکاران در تعین تکلیف شرایط مساوی و مشترک تعیین کننده خواهد بود.

  4 – گزارش سیستم حضور و غیاب دانشگاه با تایید مدیرامور اداری ملاک عمل و انتخاب خواهد بود.

  حاضرین جلسه: آقایان مهران باقلاچی – نقی مالوفی – خاقان آزاد – دلاور ندرتی – احد اقبالی – جبرائیل نهاری – غلامرضا پوررحیمی – اسداله نظرزاده – محراب بابازاده – طاهر سرداری – خانم میترا اجودی

 

  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


کد امنیتی را در کادر بنویسید >
::
Council staff
Persian site map - English site map - Created in 0.157 seconds with 936 queries by yektaweb 3455