معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی: درخشش بی نظیر دانشگاه محقق اردبیلی در جشنواره های بین المللی و ملی طی شش ماه گذشته

 | تاریخ ارسال: 1399/6/16 - 13:18 | 
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشگاه محقق اردبیلی در جشنواره های بین المللی و ملی برگزار شده توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شامل جشنواره های بین المللی حرکت، ملی رویش و سراسری قرآن و عترت (ع) طی شش ماه گذشته افتخارات بی نظیری کسب کرده است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عباس فنی اصل در تشریح این موفقیت ها و افتخارات افزود: انجمن های علمی دانشگاه در دوازدهمین جشنواره بین المللی ملی حرکت موفق به کسب ۸ مقام شد که در این دوره از جشنواره از نظر تعداد مقام، موفق به کسب رتبه پنجم کشوری شد و پس از دانشگاه های تهران، شیراز، فردوسی مشهد و تبریز قرار گرفت.
وی ادامه داد: انجمن های علمی مهندسی فضای سبز و ژنتیک و تولیدات گیاهی موفق به کسب مقام دوم، انجمن علمی علوم باغبانی موفق به کسب مقام شایسته تقدیر، نشریه دانشجویی باستان شناخت موفق به کسب مقام دوم و نشریه های آرتاب، رسانش و کاغذ سبز موفق به کسب مقام شایسته تقدیر شدند.
به گفته فنی اصل در این دوره از جشنواره، دانشگاه محقق اردبیلی جزو ۶ دانشگاه برتر کشور و به عنوان دانشگاه شایسته تقدیر معرفی شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ادامه داد: کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه نیز در هشتمین جشنواره ملی رویش موفق به کسب ۳ مقام اول کشوری شدند.
وی ادامه داد: از نظر تعداد رتبه های کسب شده کشوری در این جشنواره، دانشگاه محقق اردبیلی بعد از دانشگاه های فردوسی مشهد و علامه طباطبایی و در رتبه سوم قرار گرفت.
فنی اصل افزود: در این دوره از جشنواره در بخش هنرهای تجسمی و رشته نقاشی امیر بیگ زاده موفق به کسب رتبه اول کشوری، در بخش صنایع دستی و رشته مصنوعات شیشه ای، فروزان قضایی موفق به کسب رتبه اول کشوری و در بخش عکس سیدهادی سیدترابی موفق به کسب رتبه اول کشوری شدند.
وی گفت: کانون فیلم و عکس دانشگاه محقق اردبیلی موفق به کسب مقام دوم در دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان استان اردبیل شد.
عباس فنی اصل از راهیابی ۱۴ نفر از دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی به مرحله کشوری سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان خبر داد و اظهار امیدواری کرد: در این دوره از جشنواره در بخش های ادبی، پژوهشی، هنری و آوایی نیز شاهد درخشش دانشجویان دانشگاه باشیم.  
فنی اصل ادامه داد: بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در جشنواره استانی مالک اشتر به عنوان موفق ترین حوزه قشری بسیج در سطح استان اردبیل معرفی شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه افزود: با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته است به یاری خداوند متعال در کنار توسعه برنامه های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، شاهد موفقیت های مستمر در بخش های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خواهیم بود.  
 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 575 بار   |   دفعات چاپ: 175 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر