دکتر محمد باشکوه به عنوان سرپرست مدیریت امور آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی منصوب شد

 | تاریخ ارسال: 1399/6/15 - 11:00 | 
طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، دکتر محمد باشکوه عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان سرپرست مدیریت امور آموزشی این دانشگاه منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، طی حکمی از سوی دکتر عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، دکتر محمد باشکوه عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان سرپرست مدیریت امور آموزشی این دانشگاه منصوب شد.
دکتر ترحم مصری معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم تکریم و معارفه مدیر سابق و سرپرست جدید مدیریت امور آموزشی دانشگاه با بیان اینکه طی دو سال حضور دکتر اکبری مجد در حوزه معاونت آموزشی تمام تلاش ما همدلی میان همکاران و دانشجویان بود و هیچ مشکل خاصی در این خصوص ایجاد نشد، اظهارامیدواری کرد: دکتر باشکوه نیز با حضور در این سمت ایده های خود را در راستای تسهیل و تسریع برنامه ها عملیاتی نموده و به سمت الکترونیکی شدن امور پیش برویم.
وی به آینده پژوهی و سوق دادن آموزش به سمت علایق دانشجویان تاکید کرد و گفت: انتظار می رود با برنامه های عملیاتی در این خصوص پیشگام باشیم.
در ادامه دکتر عادل اکبری مجد مدیر سابق امور آموزشی گزارشی از فعالیت های این مدیریت و دکتر محمد باشکوه سرپرست جدید مدیریت امور آموزشی دانشگاه برنامه های خود را ارائه نمودند.
گفتنی است در این مراسم حکم دکتر محمد باشکوه به عنوان سرپرست جدید مدیریت امور آموزشی دانشگاه به وی اعطا و از زحمات دکتر عادل اکبری مجد مدیر سابق امور آموزشی دانشگاه قدردانی شد.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1183 بار   |   دفعات چاپ: 208 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر