مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه محقق اردبیلی: نفرات و تیم های برتر مسابقات ورزشی کارکنان دانشگاه مشخص شدند

 | تاریخ ارسال: 1398/12/6 - 14:14 | 
مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه محقق اردبیلی گفت: نفرات و تیم های برتر مسابقات ورزشی کارکنان دانشگاه مشخص شدند.
دکتر امیرعلی جعفرنژاد در گفتگو با روابط عمومی با اعلام این خبر افزود: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر مساابقات ورزشی بین کارکنان دانشگاه در دو بخش تیمی و انفرادی برگزار شد.
وی اضافه کرد: در مسابقه تنیس روی میز، دکتر رسول عباسی مقام اول، دکتر حبیب الله اسکندری مقام دوم و یوسف بهرو و دکتر بهرام ناصری مقام سوم مشترک را کسب کردند.
مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به نتیجه مسابقات بدمینتون این دوره از مسابقات تصریح کرد: قاسم قدیری، افشین ناصری و امیر نعمتی توانستند به ترتیب مقام های اول تا سوم مسابقات بدمینتون را از آن خود کنند.
جعفرنژاد ادامه داد: دکتر رقیه افرونده مقام اول، مریم نعمتی مقام دوم و سهیلا کمالی و رحیمه قربانی مشترکا مقام سوم مسابقات بدمینتون بانوان را کسب کردند.
وی با بیان اینکه میترا اجودی مقدم، مریم اسدیان و گلناز بشیری به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم شطرنج بانوان ایستادند، اضافه کرد: در فوتسال بانوان هم تیم معاونت دانشجویی مقام اول، تیم سازمان مرکزی مقام دوم و تیم دانشکده علوم مقام سوم را به دست آوردند.
مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در والیبال بانوان هم تیم معاونت دانشجویی مقام اول، تیم دانشکده علوم مقام دوم و تیم سازمان مرکزی مقام سوم  را کسب کردند.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 740 بار   |   دفعات چاپ: 165 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر