رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد: شروع بکار ۱۴ عضو هیات علمی جدید در دانشگاه محقق اردبیلی

 | تاریخ ارسال: 1398/6/25 - 16:15 | 
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از شروع بکار ۱۴ عضو هیات علمی جدید در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی در مراسم اعطای احکام اعضای جدید هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه همکاران جدید هیات علمی با همت و تلاش گسترده خود می توانند در تمامی ابعاد مفید واقع شوند؛ چراکه پتانسیل خوبی در این همکاران مشاهده می شود، گفت: احساس وظیفه همکاران جدید باید مثل احساس وظیفه یک رئیس دانشگاه باشد.
وی با بیان اینکه وظایف اعضای هیات علمی در چهار بند خدمات فرهنگی، فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فناورانه و علمی تعریف شده است، افزود: همکاران می توانند در قالب این چهار بند امتیاز گرفته و مراحل ارتقای خود را طی نمایند.
حبیبی با بیان اینکه دانشگاه محقق اردبیلی با ۴۱ سال عمر در مسیری قرار گرفته است که ارتقای کیفی فعالیت های دانشگاه جزو دستور کار آن قرار دارد، تصریح کرد: در حال حاضر یکی از نیازهای اصلی دانشگاه، ارتقای رتبه آن در نظام های ملی و بین المللی است که در این خصوص چاپ مقالات ارزشمند، ثبت اختراع، اجرای طرح های پژوهشی که منجر به حل مشکلات جامعه شود، چاپ کتاب و غیره برای دانشگاه موثر است.
وی با اشاره به مشکلات و فشارهای اقتصادی ظالمانه تحمیلی به کشور، گفت: از همکاران هیات علمی انتظار می رود در کنار فعالیت های علمی و پژوهشی خود، به عنوان یک برادر و خواهر بزرگتر وظیفه اجتماعی و معلمی خود را با امیدآفرینی در میان دانشجویان ایفا کنند.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اظهارامیدواری کرد: اعضای جدید هیات علمی با ویژگی های برجسته و دستاوردهای ارزشمند علمی خود موجبات ارتقای دانشگاه را فراهم آورند.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز خطاب به اعضای جدید هیات علمی دانشگاه گفت: توفیق تربیت نسل صالح به شما اعطا شده و باید آنرا قدر بدانید.
وی با بیان اینکه اذهان و افکار جوانان ما بکر بوده و آماده تربیت است، افزود: استاد دانشگاه می تواند با بحث تخصصی خود نسبت به تقویت باورها و اعتقادات دانشجویان نیز اقدام کند.
حسنی همچنین انقلاب اسلامی را بزرگترین نعمت الهی برای ما ایرانیان دانست.
گفتنی است در ادامه معاونان دانشگاه نیز به ارائه بیانات خود پرداختند و احکام اعضای جدید هیات علمی دانشگاه به آنان اعطا شد.



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 2414 بار   |   دفعات چاپ: 177 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر