ورود به سایت

فعال سازی کارت دانشجویان ورودی جدید در غذاخوری دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1398/6/26 - 08:15 | 
فعال سازی کارت دانشجویان ورودی جدید در غذاخوری دانشگاه ضمن تبریک شروع سال تحصیلی به دانشجویان ورودی جدید به مناسبت حضور در عرصه متفاوت کسب علم و تجربه، خواهشمند است به توضیحات ذیل توجه فرمایید:
  1. فعال سازی کارت دانشجویی به عنوان کارت تغذیه تا یک هفته بعد از ثبت نام توسط اداره ی غذاخوری انجام خواهد گرفت و نیازی به مراجعه ی حضوری نخواهد بود(به غیر از مواردی که کارت آنها به دلایلی فعال نگردیده است). لذا برای اطمینان یافتن از فعال شدن کارت خود از دستگاههای رزرو داخل سالن استفاده فرمایید.
  2. افزایش اعتبار و رزرو غذا به دو روش زیر خواهد بود: لذا از پرداخت نقدی در بانک و یا انتقال حساب از طریق دستگاه خودپرداز خودداری فرمایید. رزرو ویا پس دادن غذا در زمانهای مشخص شده به عهده خود دانشجو خواهد بود لذا از مرجعه به اداره تغذیه جهت انجام این امر خودداری فرمایید.
    1. از طریق لینک سیستم اتوماسیون تغذیه یاس موجود در سایت دانشگاه
    2. از طریق دستگاههای پوز و رزرو موجود در سالن های غذاخوری.
  3. نام کاربری در سامانه یاس (اتوماسیون تغذیه ) برای تمامی دانشجویان شماره دانشجویی تعیین شده است و رمز عبور برای دانشجویان ورودی ۹۹در اولین زمان ورود به سامانه ، شماره دانشجویی  می باشد، لذا بعد از اولین ورود رمز عبور خود را تغییر دهید، در غیر این صورت کارت بعد از مدتی غیر فعال خواهد شد.
  4. جهت افزایش اعتبار، وجود کارت ATM و اخذ رمز دوم (پویا) و کد  CVV۲  از طریق دستگاه های ATM  الزامی می باشد.
  5. شماره ی فاکتور و  پیگیری را طی انجام مراحل افزایش اعتبار یادداشت نمایید  تا در صورت بروز تراکنش های ناموفق بتوانید نقص موردنظر را پیگیری نمایید.
  6. در قسمت افزایش اعتبار ثبت شماره ی کارت بانکی، کد CVV۲، رمز دوم و تاریخ اعتبار کارت بانکی الزامی می باشد.
  7. سیستم رزرو غذا در اکثر وعده ها، دوغذایی بوده و لازم است درزمان رزرو غذا برای وعده هایی که دو غذا به صورت همزمان توزیع می شود (غذای نوع ۱ و نوع ۲) دقت لازم اعمال شود.
  8. برای تایید رزرو غذاها در شیوه اینترنتی، ازطریق کلیک بر روی گزینه انتخاب در برنامه غذایی موجود در زیر هر وعده اقدام فرمایید.
  9. رزرو غذا می بایست ۴۸ ساعت قبل از وعده موردنظر انجام پذیرد و روز فروش وعده ها در صورت وجود غذای مازاد در ۱۵دقیقه پایانی هر وعده غذایی خواهد بود. ضمناً در تمامی رزروها بایستی عدد (۱) را در قسمت تعداد درج و سلف مورد نظر را انتخاب فرمایید.
  10. عدم استفاده از وعده های غذایی رزرو شد، مشمول جریمه خواهد بود.
  11. در زمان تسویه حساب، دانشجویان می توانند مبلغ موجود در کارت تغذیه را از قبل صفر نموده و یا به کارت تغذیه یکی از دانشجویان به انتخاب خود دانشجو توسط مسئول اتوماسیون تغذیه انتقال دهند .
  12. جهت استفاده از اتوماسیون تغذیه تحت وب از مرورگر گوگل کروم  بروز رسانی شده استفاده فرمایید.
  13. وعده صبحانه روز بعد به صورت پکیج همزمان با وعده شام توزیع خواهد شد، لذا در زمان رزرو صبحانه به این امر توجه فرمایید.
  14. قیمت غذا ها در سالتحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به این شرح خواهد بود : 
ردیف وعده صبحانه(ریال) ناهار(ریال) شام(ریال)
۱ دانشجویان روزانه با سنوات مجاز (رزرو ۴۸  ساعت قبل) ۱۱۲۰۰ ۲۰۴۰۰ ۲۰۴۰۰
۲ دانشجویان نوبت دوم، سنوات مازاد و دانشجویان میهمان ( رزرو ۴۸ ساعت قبل) ۲۲۴۰۰ ۵۰۰۰۰ ۵۰۰۰۰
۳ روز فروش دانشجویی برای تمامی گروهها (در اتوماسیون تغذیه) - ۸۰۰۰۰ ۸۰۰۰۰
۴ اساتید و کارکنان (رزرو ۲۴ ساعت قبل) - ۱۰۰۰۰۰ ۱۲۰۰۰۰
۵ بهابرگ میهمان دانشجویی - ۱۲۰۰۰۰ ۱۲۰۰۰۰
۶ بهابرگ غذای آزاد، روزفروش اساتید و کارکنان (سیستمی ) - ۱۲۰۰۰۰ ۱۴۰۰۰۰
۷ یارانه اختصاص یافته برای هر پرس غذا در رستوران تاک - ۸۰۰۰۰ -


CAPTCHA