نماینده تام الاختیار آزمون در دانشگاه محقق اردبیلی: آزمون کارشناسی ارشد در ۱۳۲ رشته برگزار می شود

 | تاریخ ارسال: 1398/3/21 - 16:22 | 
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و نماینده تام الاختیار آزمون در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: آزمون کارشناسی ارشد در ۱۳۲ رشته برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر ترحم مصری در جلسه هماهنگی برگزاری آزمون کارشناسی ارشد با اعلام این خبر افزود: این آزمون در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه برگزار می شود.
وی با اشاره به مدت زمان این آزمون تصریح کرد: مدت زمان آزمون در رشته های مختلف متفاوت است طوری که زمان آزمون از ۹۰ دقیقه تا ۲۴۰ دقیقه متفاوت است.
مصری با اشاره به اینکه حدود ۵۰ درصد داوطلبان این آزمون آقا و حدود ۵۰ درصد هم خانم هستند، ادامه داد: داوطلبان تا ۲ ساعت اول حق ترک جلسه امتحانی را نخواهند داشت.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و نماینده تام الاختیار آزمون در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: دفترچه های آزمون و پاسخنامه هر داوطلب به طور یکجا بسته بندی شده است.
وی اضافه کرد: در زمان توزیع بسته حاوی سوال و پاسخنامه هر داوطلبان باید دقت شود بسته نایلونی کلیه داوطلبان اعم از حاضر و غایب روی دسته صندلی آنان گذاشته شود.
مصری افزود: عوامل برگزاری آزمون باید حداکثر تا ساعت ۶:۴۵ دقیقه خود را به سرپرست حوزه مربوطه معرفی کرده و فرآیند آزمون از ساعت ۷ صبح شروع می شود.
مهندس علیرضا دستور مدیر حراست دانشگاه محقق اردبیلی و مسئول حفاظت آزمون استان گفت: امنیت روانی داوطلبان داوطلبان باید رعایت شود تا آنها با آسودگی به سوالات آزمون پاسخ دهند.
وی ادامه داد: باید از هرگونه حرکتی که منجر به حواس پرتی داوطلبان شود، پرهیز کرد بنابراین انتظار می رود عوامل برگزاری آزمون از صحبت های غیرضروری پرهیز کنند.
 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 619 بار   |   دفعات چاپ: 150 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر