مرحله دانشگاهی دوازدهمین جشنواره ملی حرکت برگزار شد.

 | تاریخ ارسال: 1398/2/11 - 18:30 | 
 رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: بستر لازم برای فعالیت انجمن های علمی در دانشگاه محقق اردبیلی فراهم است.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی در دوازدهمین جشنواره حرکت دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به ویژگی های دانشگاه نسل چهار(دانشگاه جامعه محور)، گفت: در نسل چهارم دانشگاه ها که جامعه محور هستند همه تصمیم گیری های جامعه در بحث های صنعتی، اشتغالزایی و کاهش آسیب ها از دانشگاه جهت می گیرد.
وی با بیان اینکه در دانشگاه جامعه محور فعالیت های دانشجویان محصور در دیوار داخلی دانشگاه نیست، افزود: در این نوع دانشگاه ها که دانشگاه محقق اردبیلی نیز آنرا الگوی خود قرار داده است، دانشجویان علاوه بر داشتن شور و نشاط علمی در دانشگاه ها، باید اثرگذاری لازم را در جامعه داشته باشند.
حبیبی با بیان اینکه سیاست ما در دانشگاه محقق اردبیلی افزایش کمی و کیفی فعالیت های انجمن های علمی است، اظهارامیدواری کرد: فعالیت های دانشجویان در مسائل علمی، فناورانه و توسعه اجتماعی افزایش یابد.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه بستر لازم برای رشد و شکوفایی انجمن های علمی دانشجویان در دانشگاه فراهم است، تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی تاکنون در جشنواره های دانشجویی جایگاه های خوبی کسب کرده اند  که امید می رود با تداوم فعالیت ها در سطح دانشگاهی و ملی نقش آفرینی کنند.
شفیع شفیعی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل نیز با بیان اینکه بستر لازم برای فعالیت های اجتماعی در دانشگاه محقق اردبیلی فراهم است، گفت: خوشبختانه به همت مسئولان دانشگاه طی چند سال اخیر فضایی فراهم شده تا دانشجویانی با مهارت اجتماعی بالا تقدیم جامعه کنیم.
وی با بیان اینکه مهارت شهودی و اجتماعی دانشجویان در انجمن های علمی شکل می گیرد، افزود: دانشجویان فعال در انجمن های علمی معمولا بعد از اتمام دوران دانشگاه وارد سازمان های مردم نهاد شده و فعالیت های اجتماعی انجام می دهند.
دکتر معراج شرری مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز فعالان انجمن های علمی را جزو موفق ترین دانشجویان معرفی کرد و گفت: در حوزه انجمن های علمی هم افزایی شخصیتی ملموس است.
وی با بیان اینکه انجمن هایی موفق هستند که رئیس و معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده و مشاور و دبیر همراه دارند، افزود: امروز انجمن های علمی دانشگاه نماد تحرک، پویایی، انرژی و تلاش هستند.
گفتنی است اجرای شعر به زبان انگلیسی، ترکی، عربی و فارسی، پرفورمنس، موسیقی، مسابقه، بازدید از سایت باستان شناسی، اجرای گروه های شیمی و تربیت بدنی، برنامه لیدر قطب نما و تجلیل از مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، اساتید و دانشجویان مقام آورنده دانشگاهی و کشوری و غیره از دیگر بخش های این جشنواره بود.
***

***

***

***

***

***

***

***

***


CAPTCHA