گزارش جلسه حلقه صالحین فرودین ماه 98

 | تاریخ ارسال: 1398/1/29 - 08:05 | 
جلسه حلقه صالحین روز چهارشنبه مورخ 98/01/28 روز تولد حضرت علی اکبر(ع) روز جوان با  سخنرانی دکتر امین نواختی مقدم از اساتید علوم سیاسی دانشگاه  و با شرکت  تعداد کثیری از بسیجیان  دانشگاه ساعت 12 قبل از نماز ظهر در دانشکده علوم انسانی برگزار گردید.
جلسه با  قرائت قران مجید و نثار صلوات به روح  ملکوتی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت  امام خمینی (ره)  و شهدای  انقلاب و و جنگ  تحمیلی و مدافعان حرم و نیز سلامتی آقا امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری حضرت آیت ا.. امام خامنه ای شروع شد. دکتر نواختی در ابتدای جلسه در مورد وقوع سیلاب های اخیر در برخی از مناطق کشور سخنرانی کرد و از نقش ارزشمند نیروهای نظامی به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ساماندهی و حمایت از مردم تقدیر و تشکر کرد و حمایت از هموطنان سیل زده را وظیفه همگانی توصیف کرده و از فرمانده پایگاه مقاومت دانشگاه از طرح اعزام کارکنان به جنوب برای کمک به سیل زدگان کمک کرد.
دکتر نواختی در ادامه سخنان خود، گریزی به مسئله برجام زد و علت  خروج ایالات متحده آمریکا از برجام را ساده انگاری، خیال پردازی و زود باوری عده ای از مسئولان و به اصطلاح روشنفکران داخلی دانست. ایشان بد عهدی ،پیمان شکنی و تعدی و تجاوز به حقوق و منافع سایر کشور ها را سیاست اصلی آمریکا و سایر  کشورهای سلطه گر اروپایی برشمرد.  و سرانجام برجام را نیز کاغذ پاره ای دانست که توسط سایر متحدان آمریکا نیز مورد بی مهری قرار خواهد گرفت و کاملا از بین خواهد رفت.
ایشان فرمایشات و توصیه های مقام معظم رهبری را بهترین راهکار برون رفت از مشکلات پیش آمده دانست و بحث اقتصاد مقاومتی را مناسب ترین راه حل سر و سامان دادن اقتصاد دانست.
ایشان بخش پایانی سخنان خود را به قضیه تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اختصاص داد و تحریم سپاه را به معنی تحریم کل ملت ایران ارزیابی کرد و علت این تحریم را ناچاری و  استیصال آمریکاییها  در مقابل سپاه دانست . ایشان تحریم سپاه پاسداران را از زاویه دیگر مایه غرور ملت ایران دانست و علت آن را نیز ترس شدید آمپریالیسم از این نیروی مردمی قدرتمند و الهی دانست.
 
 
                                                                                                                                          پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی
رامین نصرتی
 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 12047 بار   |   دفعات چاپ: 471 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر