بیانیه دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی در محکومیت اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 | تاریخ ارسال: 1398/1/21 - 10:32 | 
دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی در محکومیت اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی در محکومیت اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کردند.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
باسمه تعالی
اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.  حضرت امام خمینی (ره)
اقدام غیرقانونی و خلاف موازین بین ­المللی ایالات متحده امریکا در قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست «سازمان‌های تروریستی خارجی»، نشان از استیصال نظام سلطه از قدرت نرم جمهوری اسلامی و از طنزهای تلخ تاریخ است. تروریستی نامیدن سپاه پاسداران که خود در مبارزه با تروریسم کور هزاران شهید و جانباز تقدیم کرده است، ناشی از عصبانیت نظام سلطه از موفقیت های چشمگیر سبزپوشان حافظ امنیت، شرف و غیرت در مبارزه با تروریسم و برچیدن شجره خبیثه داعش در منطقه است. مجموعه ای که در یکی از حساس ترین و خطرناک ترین زمان بشریت که تروریسم برآمده از جهالت داعش، شرف و انسانیت را ذبح می کرد، سروقامت و استوار به مبارزه با نماد تحجر و تروریسم پرداخت و با تقدیم شهدای گرانقدر، امید را در منطقه زنده نگه داشت.
امروز سپاه پاسداران و فرماندهان شجاع و غیور آن که مجاهدانه و عاشقانه به فرمان رهبری معظم انقلاب از مرزهای انسانیت حراست و به بشریت خدمت می کنند نه تنها در قلب ملت ایران جای دارند بلکه محبوب دل های آزاده و بیدار در اقصی نقاط عالم به ویژه کشورهای منطقه هستند. لذا، چنین اهانت هایی برخلاف هدف طراحان آن، موجبات بیشتر وحدت ملت بزرگ ایران و مسئولان نظام شده و سپاه پاسداران را بیش از گذشته در بین ملت ایران و ملت های منطقه عزیز کرد. 
دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی، ضمن ادای احترام به همه شهدای انقلاب به ویژه شهدای سپاه و مدافعان مظلوم حرم و حمایت قاطع از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهان غیور و مخلص آن، اقدام رژیم آمریکا را به شدت محکوم نموده و از مسئولان محترم می­ خواهد ضمن حفظ اتحاد و همبستگی، اقدام متقابل در برابر این اقدام خلاف مقررات بین المللی آمریکا را انجام دهند. امید است با بیداری امت اسلامی شاهد رهایی جوامع انسانی و اسلامی از دست نظام سلطه و نوکران و سرسپردگان آن باشیم. انشاءالله

 
دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 509 بار   |   دفعات چاپ: 119 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر