بازدید رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از دانشکده کشاورزی مشگین شهر

 | تاریخ ارسال: 1397/11/27 - 12:00 | 
رئیس، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاون اداری و مالی و مدیر برنامه و بودجه دانشگاه محقق اردبیلی از دانشکده کشاورزی مشگین شهر بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی در جریان بازدید از دانشکده کشاورزی مشگین شهر و جلسه بررسی مسائل و مشکلات دانشکده کشاورزی مشگین شهر در فرمانداری مشگین شهر ضمن تقدیر از پیگیری نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان در مورد مشکلات این دانشکده، اظهار امیدواری کرد: این واحد دانشگاهی در سال های آینده توسعه بیشتری یابد.
وی افزود: در حال حاضر حدود ۱۱ هزار دانشجو در دانشگاه محقق اردبیلی و سایت اصلی اردبیل و سه دانشکده اقماری پارس آباد، مشگین شهر و نمین مشغول تحصیل هستند.
حبیبی ادامه داد: از این تعداد حدود سه هزار و ۵۰۰ دانشجو در رشته کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مشغول به تحصیل هستند.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: ۲۲۶ رشته تحصیلی در مقاطع مختلف در دانشگاه محقق اردبیلی دایر می باشد که از این تعداد ۵۹ رشته مربوط به رشته های دکترای تخصصی می باشد.
در این جلسه که با حضور فرماندار، نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان مشگین شهر برگزار شد، مقرر گردید مساعدت های لازم برای دریافت انشعاب آب، برق، گاز و تلفن دانشکده توسط فرمانداری و احیای ردیف بودجه اعتباری دانشکده توسط دکتر ولی ملکی نماینده شهرستان مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی صورت گیرد.
 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1159 بار   |   دفعات چاپ: 316 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر