پیام تبریک رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به مناسبت روز دانشجو ۱۶ آذر نماد استکبارستیزی دانشجویان

 | تاریخ ارسال: 1397/9/14 - 15:53 | 
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با صدور پیامی، روز دانشجو را تبریک گفت.
متن پیام تبریک دکتر عزیز حبیبی به شرح زیر است:

۱۶ آذر نماد استکبارستیزی دانشجویان است، روزی که نیکسون معاون رئیس جمهور آمریکا به ایران می آمد تا نتایج «پیروزی سیاسی امیدبخشی را که در ایران نصیب قوای طرفدار تثبیت اوضاع و قوای آزادی شده است» را ببیند. (نقل از نطق آیزنهاور در کنگره آمریکا بعد از کودتای ۲۸ مرداد)؛ غافل از اینکه استکبار ستیزی در رگ های دانشجویان جاری است و حتی حکومت نظامی و گلوله هم نمی تواند این آرمان گرایی را در دانشجویان خفه کرده و آنها را خانه نشین کند.
دانشجویان در مقابل زیاده خواهی ها ایستادند و آن سه قطره خون را هزینه ایستادگی، آرمانگرایی، روشن اندیشی، استکباری ستیزی، هویت طلبی و استقلال خود کردند تا در طول تاریخ به مانند راست قامتان تاریخ، سربلند باشند و این جنبش باید همیشه تاریخ به راه خود ادامه دهد.
امروز در جنگ اقتصادی تحمیلی بر کشور، نقش دانشجویان بیش از پیش پررنگ شده است و این دانشجویان هستند که باید راهبری جامعه را بر عهده گرفته و در راستای تقویت ارکان نظام و انقلاب به نقش تاریخی خود عمل کنند.
بر خود لازم می دانم به عنوان عضوی از خانواده بزرگ دانشگاهیان کشور؛ این روز تاریخی و هویت بخش را خدمت شما دانشجویان فرهیخته تبریک و تهنیت عرض نمایم.
 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 691 بار   |   دفعات چاپ: 158 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر