دکتر فنی اصل به عنوان مشاور فرهنگی و دانشجویی رئیس دانشگاه منصوب شد

 | تاریخ ارسال: 1397/9/13 - 17:18 | 
دکتر عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی طی حکمی، دکتر عباس فنی اصل را به عنوان مشاور فرهنگی و دانشجویی منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی در مراسم معارفه دکتر فنی اصل با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های انجام شده در 4 سال آینده در دانشگاه به اندازه 10 سال کار خواهد شد، تصریح کرد: برای شتاب بخشی به توسعه و رشد فرهنگی، علمی،، آموزشی و پژوهشی دانشگاه باید از ظرفیت ها و توانمندی های افراد مختلف استفاده کرد.
وی با اشاره به اینکه حوزه فرهنگی، حوزه حساس و ظریفی است، اضافه کرد: بین نیازهای فرهنگی و برنامه های فرهنگی در کشور همخوانی وجود ندارد بنابراین در این مورد باید نیازسنجی کرده و برنامه ریزی کرد.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اینکه باید نگاه دقیقی به مسائل فرهنگی وجود داشته باشد، تصریح کرد: با همت و تلاش می توان کارهای بزرگی انجام داد زیرا چانه زنی و پیگیری معجزه می کند.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حسنی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشگاه برای ارتقای جایگاه خود به افکار و اشخاص نیاز دارد.
وی با بیان اینکه باید از افراد مجرب در حوزه های مختلف استفاده کرد، ادامه داد: جایگاه دانشگاه، همیشه ارزشمند و والا است و ما باید قدردان باشیم که به برکت نظام و انقلاب اسلامی، فرصت خدمت در جامعه اسلامی به دست آورده ایم و باید همت و تلاش مضاعفی برای خدمتگزاری بیشتر داشته باشیم.
 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1052 بار   |   دفعات چاپ: 160 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر