جلسه شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1397/8/23 - 14:14 | 
جلسه شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان با حضور معاونین و مدیران فرهنگی دانشگاه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه، دکتر معرفت سیاه کوهیان رئیس شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان اردبیل در این جلسه بر لزوم برگزاری ماهانه این جلسات استانی در خصوص سیاست‌گذاری برنامه‌های فرهنگی تأکید کرد و گفت: با ارائه برنامه‌های فرهنگی شش‌ماهه و یک‌ساله دانشگاه‌ها در این جلسات می‌توانیم شاهد هماهنگی و همفکری بیشتری در برگزاری برنامه‌های فرهنگی باشیم.
وی با اشاره به اهمیت اجرای برنامه‌های فرهنگی، افزود: در کنار مسائل فرهنگی باید به مسائل معیشتی و رفاهی دانشجویان نیز توجه کرد.
سیاه کوهیان هدف از برگزاری این جلسه را انسجام در اجرای برنامه‌های ۱۶ آذر و برنامه‌های اجرایی مشترک در سطح استان و دانشگاه‌های استان برشمرد و تصریح کرد: ماهیت این کار بسیار مهم و اساسی است، این برنامه‌ها برای استکبارستیزی و نشان دادن اهداف ما است. ایستادن در مقابل استبداد و استعمار و گفتن حرف حق را باید در عمل و با برقراری تعامل صحیح با دانشجویان به آن‌ها نشان دهیم.
رئیس شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان اردبیل ایجاد بستر مناسب در دانشگاه را از اهداف غایی خود برشمرد و گفت: ایجاد چنین بستری منوط به مسئولیت‌پذیر بودن تک‌تک ما می‌باشد و ما باید در مقام مسئولیت‌پذیری پاسخ‌گو باشیم.
حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حسنی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی عنوان کرد: ۱۶ آذرماه روز دانشجو است و این روز عزت، عظمت و قدرت دانشجو را به ما نشان می‌دهد.
وی بابیان اینکه دانشجویان ما جان خود را ازدست‌داده‌اند تا حرف حق را بزنند تصریح کرد: این نشان می‌دهد که همه دانشجویان ما بلااستثنا انقلابی و ولایی هستند.
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل با اشاره به اینکه ما نمی‌توانیم ذهن جوان دانشجو را مسدود کنیم افزود: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و تریبون‌های آزاد جزو خواسته‌های مقام معظم رهبری می‌باشد و ما باید در چهارچوب قانون به اجرای برنامه‌های فرهنگی بپردازیم.
در ادامه حاضرین جلسه به ارائه نظرات و برنامه‌های پیشنهادی خود در راستای موضوع جلسه پرداختند.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 524 بار   |   دفعات چاپ: 119 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر