اعزام جمعی از کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی به کربلای معلی

 | تاریخ ارسال: 1397/8/1 - 16:28 | 
جمعی از کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین، عازم کربلای معلی شدند.

به گزارش روابط عمومی پایگاه مقاومت دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم بدرقه جمعی از کارکنان دانشگاه به کربلای معلی با بیان اینکه بهترین توفیقات برای کسانی است که برای زیارت اربعین دعوت شده اند، گفت: ثواب زیارت اربعین از همه زیارت ها بالاتر است.
وی با بیان اینکه امیدواریم زائران حسینی بهترین و بزرگترین معرفت حسینی را کسب کنند، افزود: هدف زائران گسترش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، رساندن پیام کربلا به دنیا و خارج کردن انسان ها از جهالت باشد.
حسنی با بیان اینکه در ایام اربعین بزرگترین اجتماع مسلمانان و شیعیان در کربلا اتفاق می افتد، تصریح کرد: این مراسم بزرگ بهترین فرصت برای احیای شعائر الهی و حسینی است.
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل با بیان اینکه شهدای ما برای احیای شعائر الهی جان خود را تقدیم اسلام کردند، گفت: انتظار می رود زائران پس از بازگشت از کربلا، پیام و فرهنگ زیارت را در خانواده، جامعه و دانشگاه رواج دهند.
دکتر عباس فنی اصل فرمانده پایگاه مقاومت دانشگاه نیز ضمن آرزوی سلامتی و بهروزی برای زائران کربلای معلی، گفت: این برنامه با همکاری بسیج اساتید و پایگاه مقاومت دانشگاه اجرا می شود و دکتر مرتضی ابراهیمی مسئولیت کاروان را بر عهده دارند.

 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 397 بار   |   دفعات چاپ: 91 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر