ایده ‌های جذب شده در مرکز رشد از تسهیلات کم‌ بهره بانکی برخوردار می شوند

 | تاریخ ارسال: 1397/7/28 - 10:32 | 
رئیس مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی گفت: ایده ‌های جذب شده در مرکز رشد از تسهیلات کم‌ بهره بانکی برخوردار می شوند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر برومند صلاحی در جلسه­ هم ‌اندیشی با اعضای هیات علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی به فلسفه‌ی وجود مراکز رشد و اهمیت آن در زنجیره‌  فناوری پرداخت و گفت: ایده‌های فناورانه پس از رشد، برای تجاری ­سازی به پارک های علم و فناوری معرفی می‌ شوند.
وی افزود: ایده‌ های جذب شده در مرکز رشد از تسهیلات کم ‌بهره بانکی به مبلغ حداکثر 45 میلیون تومان، خدمات استقرار با امکانات مناسب و هزینه­ بسیار کم و مشاوره‌ های تخصصی تجاری‌ سازی ، مالی، بیمه، بازاریابی و فروش و دانش‌ بنیان شدن بهره ‌مند خواهند شد.
صلاحی به نمونه‌ ایده‌ های موفق در حوزه‌ علوم کشاورزی اشاره و تصریح کرد: استان اردبیل پتانسیل بسیار خوبی برای فعالیت ‌های فناورانه در همه زمینه ‌ها به خصوص در زمینه‌ های علوم کشاورزی دارد.
رئیس مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از وجود اعضای هیات علمی با تجربه و متخصص در این حوزه در استان به ‌عنوان فرصت بسیار مهمی برای تقویت فعالیت ‌های فناورانه یاد کرد و به تشریح دسته ‌ها و زیر دسته‌ های حوزه‌ ها و خدمات دانش‌ بنیان در حوزه‌ فناوری زیستی، علوم غذایی، کشاورزی، دامی و گیاهی پرداخت.
گفتنی است در ادامه اعضای هیات علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی به بیان دیدگاه‌ های خود در خصوص تقویت ارتباط اساتید با مرکز رشد واحدهای فناوری و نیز راهکارهای آشنایی جامعه با محصولات دانش ‌بنیان پرداختند.
 


CAPTCHA