رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: ضرورت مطالبه گری دانشجویان برای ارتقای کیفیت آموزش در دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1397/7/25 - 14:21 | 
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به ضرورت مطالبه گری دانشجویان برای ارتقای کیفیت آموزش در دانشگاه تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی در دیدار با نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه دانشجویان همانطوریکه در بحث های مختلف مطالبه گری می کنند، باید در مورد مباحث آموزشی نیز مطالبه جدی داشته باشند، افزود: از دانشجویان انتظار می رود در ارزیابی ها دقت لازم را داشته باشند.
وی تاکید کرد: دانشجویان برای ارتقای کیفیت آموزش در دانشگاه، باید علاوه بر مشارکت، مطالبه گر باشند.
حبیبی ارتقای انضباط آموزشی و کیفیت فعالیت های آموزشی و پژوهشی را از برنامه های اصلی دانشگاه محقق اردبیلی عنوان کرد و افزود: برنامه ما این است که دانشگاه محقق اردبیلی در چهار سال آتی جزو ۳۰ دانشگاه برتر کشور شود.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه جلسات عمرانی دانشگاه هر هفته به صورت منظم برگزار شده و روند پیشرفت پروژه های عمرانی با جدیت پیگیری می شود، تصریح کرد: در بحث خوابگاه های دانشجویی نیز احداث خوابگاه دانشجویی برادران با زیربنای چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع در پنج طبقه و خوابگاه دانشجویی خواهران با زیربنای سه هزار و ۲۰۰ متر مربع در چهار طبقه در دستور کار قرار دارد؛ بدین صورت که مطالعه طرح خوابگاه برادران به اتمام رسیده و آبان ماه سالجاری کلنگ زنی خواهد شد و مطالعه طرح خوابگاه دانشجویی خواهران نیز در حال انجام است.
وی ادامه داد: همچنین عملیات احداث فاز سوم دانشکده فنی و مهندسی نیز با زیربنای چهار هزار و ۸۰۰ متر مربع به زودی آغاز خواهد شد.
گفتنی است در ادامه نمایندگان تشکل های دانشجویی حاضر در جلسه، به ارائه نظرات و دیدگاه های خود در خصوص ارتقای فعالیت های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه پرداختند.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 653 بار   |   دفعات چاپ: 123 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر