دکتر معراج شرری به عنوان سرپرست مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه منصوب شد

 | تاریخ ارسال: 1397/7/22 - 16:13 | 
طی حکمی دکتر معراج شرری به عنوان سرپرست مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر معرفت سیاهکوهیان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم معارفه سرپرست جدید و تکریم مدیر قبلی با بیان اینکه افراد به جایگاه ها ارزش می دهند، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت ها برای توسعه و ارتقای دانشگاه استفاده کرد.
وی با اشاره به اینکه فعالیت های فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی به نسبت دانشگاه های دیگر بیشتر است، ادامه داد: این فعالیت ها در زمینه های مختلفی انجام می شود و تلاش ما بر این است که زیرساخت ها و امکانات لازم برای فعالیت دانشجویان را فراهم کنیم.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: دکتر فرشاد کیوان بهجو مدیر پیشین از نیروهای خوشفکر و کاری بود که از نظراتشان در زمینه های مختلف استفاده خواهیم کرد و دکتر شرری هم از نیروهای پرتلاش و ساعی هستند که انتظار داریم بیش از پیش در مسئولیت جدید تلاش کنند.
دکتر بهجو مدیر پیشین امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هم با بیان اینکه در طول مدت حضورم لحظه ای از تلاش برای توسعه فعالیت ها دست نکشیدم، ادامه داد: به عنوان عضوی از خانواده بزرگ دانشگاه محقق اردبیلی هر زمان کمکی از دستم بر بیاید، در خدمت هستم.
دکتر معراج شرری سرپرست جدید مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هم با بیان اینکه این مدیریت وظائف خطیر و دامنه گسترده خطیر دارد، تصریح کرد: تجارب افراد به سختی به دست می آید و نباید اجازه دهیم به آسانی از دست برود بنابراین از نظرات و پیشنهادات دکتر بهجو برای پیشبرد اهداف دانشگاه استفاده خواهم کرد.
 
 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1356 بار   |   دفعات چاپ: 247 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر