رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در جلسه هماهنگی اعزام دانشجویان به پیاده‌روی اربعین: نهادهای مختلف در اعزام دانشجویان به پیاده‌روی اربعین مشارکت کنند

 | تاریخ ارسال: 1397/7/17 - 14:23 | 
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: نهادهای فرهنگی و اجتماعی در اعزام دانشجویان دانشگاه‌های استان به پیاده‌روی اربعین مشارکت و همکاری کنند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی در جلسه هماهنگی اعزام دانشجویان به پیاده‌روی اربعین بابیان این مطلب افزود: دانشگاه‌ها با محدودیت‌های مالی مواجه هستند و باید برای مدیریت بهتر امور در هزینه‌های مختلف صرفه‌جویی کنند بنابراین برای اعزام دانشجویان به این اجتماع عظیم حسینی نیاز به یاری و مساعدت نهادهای مختلف دارند.
وی اضافه کرد: باید در این اعزام با صرفه جویی، کمک‌هزینه‌ای در حد وسع دانشگاه‌ها به دانشجویان پرداخت کنند.
حبیبی با اشاره به اینکه اکثر برنامه‌های فرهنگی به‌نوعی باارزش‌های دینی و انقلابی در ارتباط هستند، ادامه داد: بسیج چه در زمان هشت سال دفاع مقدس و چه در زمان بعد از آن نشان داده است که با حداقل هزینه‌ها، بهترین کارها را انجام داده است بنابراین انتظار می‌رود در اعزام دانشجویان به پیاده‌روی اربعین حسینی هم تا حد امکان هزینه‌ها را کاهش دهند.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: طبق روایات ثواب زیارت اربعین بیشتر از زیارت‌های دیگر است و با توجه به ارزش بالای این روز بزرگ، هرسال دانشجویان از پیاده‌روی اربعین استقبال می‌کنند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حسنی بابیان اینکه حامیان زیارت اربعین در ثواب این زیارت شریک هستند، اظهار کرد: اجتماع 30 میلیون نفری اربعین حسینی برای مسلمانان جهان حائز اهمیت است و دشمنان سعی می‌کنند که این اجتماع عظیم را کمرنگ جلوه دهند.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته 350 نفر دانشجو از دانشگاه‌های استان اردبیل به این اجتماع عظیم اعزام‌شده بودند، تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را انجام دهیم که حضور، اعزام و پیاده‌روی دانشجویان به بهترین و زیباترین شکل انجام شود.
پرویز پرزور سرپرست ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: سال گذشته این سفر حدود 10 روزه بود که با هزینه 300 هزار تومان برای هر دانشجو انجام شد که امسال  طبق پیش بینی های انجام شده این مبلغ حدود 400 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 601 بار   |   دفعات چاپ: 168 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر