آمادگی بانک تجارت برای ارائه تسهیلات جهت خرید تجهیزات آزمایشگاهی

 | تاریخ ارسال: 1397/7/17 - 08:59 | 
سرپرست معاونت اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی از اعلام آمادگی بانک تجارت برای ارائه تسهیلات جهت خرید تجهیزات آزمایشگاهی خبر داد.
جلسه به مسؤولین بانک تجارت


به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر اردوان قربانی در تشریح نتایج جلسه خود با مدیرعامل بانک تجارت سرپرستی استان اردبیل که با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه برگزار شد، گفت: در این جلسه در خصوص موضوع مشارکت و پرداخت تسهیلات بانکی از طرف بانک تجارت برای احداث خوابگاه دانشجویی، خرید تجهیزات آزمایشگاهی و مشکلات مربوط به دریافت تسهیلات بانکی همکاران از بانک تجارت گفتگو شد.
وی افزود: همچنین در خصوص دریافت تسهیلات برای احداث خوابگاه­ های دانشجویی ضمن ارائه مدارک مورد نیاز برای اخذ تسهیلات مذکور و موافقت بانک تجارت برای پرداخت این تسهیلات، مقرر شد مدارک مذکور برای اخذ موافقت نهایی بانک به تهران ارسال گردد.
قربانی ادامه داد: با توجه به پیگیری ­های لازم، امید است در آینده نزدیک نسبت به دریافت تسهیلات مذکور اقدام گردد.
سرپرست معاونت اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: در مورد تسهیلات مربوط به خرید تجهیزات آزمایشگاهی نیز بانک تجارت با اعلام آمادگی همکاری در این خصوص، مقرر گردید موضوع به همراه مستندات مذکور طی نامه ای از طرف دانشگاه به سرپرستی بانک تجارت استان اعلام گردد تا با مشارکت بانک تجارت، نسبت به خرید تجهیزات آزمایشگاهی به صورت مستقیم و در قالب پروفرماهای تهیه شده اقدام شود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در خصوص مشکلات جزئی مربوط به دریافت تسهیلات بانکی همکاران نیز مقرر گردید با نگاهی مثبت به مسائل نسبت به بررسی و حل مشکلات اقدام گردد.
گفتنی است در این جلسه رئیس بانک تجارت شعبه دانشگاه، مدیران حوزه معاونت اداری و مالی و سایر مسئولین بانک تجارت استان حضور داشتند.




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 949 بار   |   دفعات چاپ: 287 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر