درخشش دانشجوی دانشگاه محقق اردبیلی در المپیاد علمی دانشجویی و مسابقات علمی آمار

 | تاریخ ارسال: 1397/7/14 - 11:16 | 
عباس دیدار دانشجوی رشته آمار و کاربردها رتبه 6 المپیاد علمی دانشجویی کشور و رتبه 1 مسابقات دانشجویی آمار در بخش کاربردی


 

در خصوص المپیاد دانشجویی میتوان گفت یکی از مهمترین آزمون های سرنوشت ساز است حتی مهمتر از کنکور کارشناسی ارشد چنانچه دانشجویان با کسب رتبه های برتر میتوانند از مزایای عالی برخوردار شوند.
متاسفانه به دلیل بی اطلاعی از جایگاه بالا و پر اهمیت این رویداد، دانشجویان اهمیت چندانی برای این موضوع قایل نمی شوند این در صورتی است که می توانند با کمی تلاش و صرف وقت در المپیاد موفق باشند.
توصیه من این است که دانشجویان کلاس های درس را با جدیت بیشتر دنبال کنند چرا که بخش زیادی از یادگیری در کلاس اتفاق می افتد و بر این باور هستم اساتید بسیار توانمندی در دانشگاه حضور دارند که دانشجویان می توانند با به کار گیری مباحث و نکاتی این اساتید در کلاس مطرح می کنند راحت تر با سوالات برخورد کنند در کنار این موضوع دانشجویان می توانند با حل سوالات سال قبل و با کمی تلاش و پشتکار به نتیجه مطلوب خود دست یابند.

اضافه می کنم که المپیاد مانند کنکور رقابتی نیست و عملکرد هر شخص فقط و فقط به خودش بستگی دارد
پس دانشجویان در راستای تلاش برای کنکور کارشناسی ارشد برای المپیاد نیز تلاش کنند تا در هر دو زمینه عملکرد مناسب را داشته باشند.

در پایان از اساتید عزیز رشته آمار بابت حمایت و زحماتشان قدر دانی می کنم بخصوص دکتر بهداد مصطفایی که همیشه به من لطف داشته اند و پاسخگوی سوالات من در هر زمان بوده اند کمال تشکر را دارم.

 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1175 بار   |   دفعات چاپ: 220 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر