رئیس دانشکده علوم دانشگاه محقق اردبیلی: هزینه کرد ۶۰۰ میلیون تومان برای تجهیز آزمایشگاه‌های دانشکده علوم

 | تاریخ ارسال: 1397/7/3 - 15:17 | 
رئیس دانشکده علوم دانشگاه محقق اردبیلی از هزینه کرد ۶۰۰ میلیون تومان برای تجهیز آزمایشگاه‌های دانشکده علوم خبر داد.
رئیس دانشکده علوم دانشگاه محقق اردبیلی:
 هزینه کرد 600 میلیون تومان برای تجهیز آزمایشگاه‌های دانشکده علوم
رئیس دانشکده علوم دانشگاه محقق اردبیلی از هزینه کرد 600 میلیون تومان برای تجهیز آزمایشگاه‌های دانشکده علوم خبر داد.
 
دکتر صدیف احدپور در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه گفت: اعتبار تخصیص‌یافته 600 میلیون تومانی به دانشکده علوم بابت خرید تجهیزات موردنیاز آزمایشگاه‌های پژوهشی و آموزشی دانشکده هزینه گردیده است.
احدپور با اشاره به روش اختصاص هزینه‌ها به گروه‌های آموزشی دانشکده عنوان کرد: با توجه به تعداد اعضای هیات علمی با تخصص پژوهشی آزمایشگاهی و تعداد آزمایشگاه‌های آموزشی سرویس‌دهنده به سایر گروه‌ها و دانشکده‌ها صورت گرفته است، بدین ترتیب که با اعلام اعتبار اختصاص‌یافته به گروه‌های مربوطه، میزان اختصاص اعتبار به آزمایشگاه‌های پژوهشی و آموزشی توسط خود اعضای گروه طی صورت‌جلسه‌ای تعیین گردیده است. سپس مراحل خرید تجهیزات از طریق سامانه ستاد انجام‌یافته است.
 
وی با اشاره به اینکه خرید تجهیزات موردنظر به‌موقع و قبل از افزایش سریع قیمت‌ها صورت گرفته است افزود: درنتیجه هزینه‌های صورت گرفته به بهترین شکل ممکن مدیریت گردیده و کاملاً در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی بوده است.
 
دکتر احدپور بابیان اینکه در صورت عدم خرید تجهیزات مذکور، مشکلات در حوزه آموزشی و علمی به وجود می آمد، تصریح کرد: با توجه به مستعمل شدن برخی تجهیزات، ممکن بود که در آزمایشگاه ها مشکلات آموزشی و پژوهشی به وجود بیاید که با این خریدها از مشکلات احتمالی جلوگیری کردیم.
وی ادامه داد: در مورد آزمایشگاه‌های پژوهشی، با توجه به برنامه راهبردی ارتقای جایگاه ملی و بین‌المللی دانشگاه و لزوم پرورش صحیح دانشجویان تحصیلات تکمیلی، ادامه مسیر پیش رو با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌گردید. زیرا با توجه به پیشرفت‌های سریع در تجهیزات آزمایشگاهی مورداستفاده در کارهای پژوهشی، ارائه مقالات برتر در مجلات بین‌المللی با استفاده از تجهیزات به‌روز و کارآمد امکان‌پذیر است.
 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 518 بار   |   دفعات چاپ: 140 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر