رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه های استان: باید کیفیت خدمات را بیش از پیش ارتقا دهیم

 | تاریخ ارسال: 1397/6/25 - 15:57 | 
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: باید کیفیت خدمات ارائه شده به دانشجویان، اساتید و کارمندان را بیش از پیش ارتقا دهیم.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه های استان اردبیل با بیان این مطلب افزود: در شرایط فعلی کشور باید اتحاد و انسجام بیشتری داشته باشیم و هر کدام از ما در جایگاه خودمان بیش از پیش تلاش کنیم.
حبیبی با اشاره به اینکه برخی از جناح ها با سطحی نگری به دنبال تامین منافع خود هستند، ادامه داد: دوستداران نظام و انقلاب اسلامی در شرایط سخت کنونی نباید به تور دشمنان نظام و انقلاب و استکبار جهانی بیفتند.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه پیش بینی می شود کشور سال سخت مالی را در پیش رو داشته باشد، اضافه کرد: باید با اتحاد و انسجام بیشتر تمام نقشه ها و دسیسه های روانی، اقتصادی، سیاسی و غیره را نقش بر آب کنیم.
وی با اشاره به اینکه آمریکا و چند کشور همراهش تمامی کارهایی که می توانستند را انجام داده اند، افزود: راه مقابله با استکبار جهانی شفاف و روشن است و باید چند برابر سال های گذشته برای مقابله با نقشه های دشمنان وقت و انرژی صرف کنیم.
حبیبی اضافه کرد: حقانیت جمهوری اسلامی ایران در تمامی مسائل شفاف است اما نقشه های کشورهای یاغی مظلومیت نظام اسلامی ما را نشان می دهد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه دانشگاه چراغ روشن جامعه است، تصریح کرد: دانشگاه باید بهترین الگو برای جامعه باشد.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حسنی با اشاره به اینکه دانشگاه وظیفه خطیر و سنگینی در جامعه دارد، ادامه داد: عزاداری دانشگاهیان اردبیل در سال گذشته با اقامه نماز در خیابان هنگام اذان، بهترین نماد برای دانشگاهیان بود.
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل اظهار کرد: انتظار می رود دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه ها در دسته عزاداری حضور حداکثری داشته باشند.
حسنی با اشاره به اینکه باید به دانشجویان در کرسی های آزاداندیشی میدان داده شود، اظهار کرد: باید فرصتی فراهم شود تا دانشجویان مسائل و حرف های خود را بیان کنند.
وی اضافه کرد: ایام محرم بهترین فرصت برای تبیین مبانی دینی و انقلاب اسلامی است و باید در این ایام اقدام به خودسازی کنیم.
 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از راه امام حسین(ع) است و همانطور که یاران امام حسین(ع) در محاصره بودند، کشور ما را هم محاصره کرده اند.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در آغاز سال تحصیلی جدید، دانشگاه ها باید آمادگی کامل داشته باشند.
دکتر عباس فنی اصل اضافه کرد: باید دانشگاه ها نیازهای ضروری را رصد کرده و تدابیر لازم را در این مورد بیندیشند.
یادآور می شود در پایان اعضا جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در مورد حوزه های مختلف فرهنگی ارائه کردند.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 686 بار   |   دفعات چاپ: 134 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر