معاونت فرهنگی و دانشجویی کسب پنج رتبه برتر کشوری توسط دانشجویان دانشگاه اردبیلی در جشنواره قرآن و عترت دانشجویان

 | تاریخ ارسال: 1397/6/13 - 12:01 | 
کسب پنج رتبه برتر کشوری توسط دانشجویان دانشگاه اردبیلی در بخش آثار سی و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان
به گزارش کارشناس معاونت فرهنگی و به نقل از معاون فرهنگی و دانشجویی ۵ نفر از دانشجویان دانشگاه موفق به کسب رتبه های برتر کشوری در بخش آثار سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور شدند.
دکتر فنی اصل افزود: در این دوره از جشنواره آقای ابراهیم طاهری نمهیل در رشته فیلم کوتاه موفق به کسب رتبه اول کشوری، آقای علی محمد اوغلی در رشته شبکه های مجازی موفق به کسب رتبه اول کشوری، خانم فریبا ازهری در رشته نقاشی موفق به کسب رتبه دوم کشوری، آقای پرویز پرزور در رشته مقاله نویسی موفق به کسب رتبه سوم کشوری و آقای سینا سلیمانی در رشته نرم افزار موفق به کسب رتبه سوم کشوری شدند.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تصریح نمود: در این دوره از جشنواره از لحاظ تعداد رتبه های کسب شده در بخش آثار، دانشگاه محقق اردبیلی بعد از دانشگاه اصفهان در رتبه دوم کشوری قرار گرفت.
دکتر فنی اصل در ادامه بیان کرد:  در بخش های معارفی و آوایی نیز ۲۱ نفر از دانشجویان دانشگاه موفق به راهیابی به مرحله کشوری این دوره از جشنواره شده اند که جهت کسب رتبه برتر کشوری از تاریخ ۱۶ الی ۱۹ شهریورماه سال جاری در دانشگاه زنجان با سایر منتخبین از دانشگاه های دیگر به رقابت خواهند پرداخت.  
گفتنی است سی و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشجویان کشور با مشارکت بیش از پنجاه هزار نفر از دانشجویان فعال در عرصه فعالیت های دینی و قرآنی دانشگاه های سراسر کشور برگزار شده است.



          ابراهیم طاهری                                                         
 علی محمداوغلی                                                                  فریبا ازهری
           


                 پرویز پرزور                                        سینا سلیمانی

         
دفعات مشاهده: 700 بار   |   دفعات چاپ: 400 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA