رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در دیدار با هسته گزینش دانشگاه های منطقه3 کشور: هسته گزینش باید افراد شایسته را انتخاب کند

 | تاریخ ارسال: 1397/5/24 - 16:53 | 
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: هسته گزینش باید افراد شایسته را انتخاب کند چرا که این هسته باید در قبال انتخاب افراد در این دنیا و آخرت پاسخگو باشند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی در دیدار با هسته گزینش دانشگاه های منطقه3 کشور با بیان این مطلب افزود: در هسته گزینش باید از نگاه کمیته امدادی اجتناب کرد و شرایط زندگی افراد را نباید در گزینش مدنظر قرار داد.
وی با اشاره به اینکه در گزینش افراد باید روی شایستگی آنها حساس بود، افزود: در گزینش باید صلاح دانشگاه را در نظر گرفت.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اینکه باید زاویه دید خود را تغییر دهیم تا از تکرار اشتباهات جلوگیری کنیم، گفت: جذب افراد ناشایست ظلم به افراد شایسته است و هسته گزینش باید مقتدرانه به ماموریت های خود عمل کند.
حبیبی با بیان اینکه راندمان کار مفید در دستگاه های اداری کشور پایین است، تصریح کرد: هیچکس نمی خواهد هزینه چابک سازی و ارتقای کارایی دستگاه های دولتی را پرداخت کند.
دبیر منطقه 3 گزینش کارکنان آموزش عالی کشور با بیان اینکه اهمیت هسته گزینش برای همه مشخص است، گفت: گزینش در همه کشورها وجود دارد اما گزینش در کشور ما بر اساس آموزه های دینی می باشد.
اباصلت حاجی زاده با اشاره به اینکه در دانشگاه ها، گزینش نسبت به ادارات دیگر از حساسیت بیشتری برخوردار است، اضافه کرد: در دانشگاه ها با دانشجویان روبرو هستیم و شرایط کار در این محیط نسبت به ادارات دیگر متفاوت است.
وی با اشاره به اینکه جذب نیروهای کارآمد و متخصص از دغدغه های مسئولان دانشگاه ها و هسته گزینش است، ادامه داد: وظیفه هسته گزینش، پیشگیری است تا از تحمیل هزینه های بیشتر بر دانشگاه جلوگیری کند.
حاجی زاده اضافه کرد: منطقه 3 گزینش کارکنان آموزش عالی کشور از 4 استان زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی تشکیل شده است.
مدیر هسته گزینش کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی گفت: گزینش منطقه 3 کارکنان آموزش عالی کشور جلسات هم اندیشی مختلفی تشکیل می دهد که خروجی این جلسات رضایتبخش بوده و پیشنهادات به هیات اجرایی و عالی ارائه می شود.
میرصادق فاضل دولت آبادی افزود: زحمت اصلی گزینش بر عهده مصاحبه گر ها و محققین است و ما بر اساس اطلاعات ارائه شده آنها عمل می کنیم.
وی با اشاره به اینکه در بین کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی هیچ فردی وجود ندارد که پرونده گزینش نداشته باشد، اضافه کرد: گزینش سیستم پویایی است و در همه کشورها وجود دارد.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1565 بار   |   دفعات چاپ: 238 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر