چهاردهمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور حساب ویژه رقبا بر روی تیم والیبال محقق؛والیبالیست های محقق در روز بد خود نتیجه دیدار را واگذار کردند

 | تاریخ ارسال: 1397/5/12 - 15:58 | 
چهاردهمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور(پسران) روز پنجشنبه نهم مرداد در شهر شیراز با میزبانی دانشگاه شیراز آغازشد.در روز اول این مسابقات تیم والیبال دانشگاه محقق اردبیلی اول دیدار خود مقابل دانشگاه جامع علمی_کاربردی گلستان را برگزار کرد.
تیم والیبال دانشگاه محقق که از ساعت10 در سالن شهید دستغیب شیراز به مصاف تیم گلستان رفت توانست ست اول دیدار را با نتیجه 25 بر 22 به نفع خود به پایان رسانده و توانست قدم محکمی به سوی کسب پیروزی بردارد. اما در ست دوم والیبالیست های محقق نتوانستند بمانند ست اول نمایش قابل قبولی از خود ارائه دهند و با نتیجه 25 بر 14 بازنده ست دوم شدند.روند نزولی تیم در ست سوم نیز ادامه پیدا کرد تا در پایان با نتیجه 25 بر 15 بازنده ست سوم شوند. در پایان این دیدار تیم والیبال دانشگاه محقق با نتیجه 2 بر 1 بازنده دیدار ابتدایی شد.





در دیگر بازی این گروه تیم دانشگاه تهران توانست با نتیجه 2 بر 1 بر تیم دانشگاه غیر انتفاعی باختر ایلام غلبه کند.
در ادامه بازی های این گروه فردا(روزشنبه) تیم دانشگاه محقق اردبیلی برای کسب اولین برد خود در این مسابقات به مصاف تیم دانشگاه تهران خواهد رفت.






گفتنی است که تیم والیبال دانشگاه محقق اردبیلی به واسطه قهرمانی در مسابقات منطقه ای و حذف تیم والیبال دانشگاه ارومیه، قهرمان چند دوره المپیاد کشوری مورد توجه بسیاری از تیم های حاضر می باشد و از تیم محقق به عنوان یکی از مدعیان اصلی کسب مقام یاد می کنند و همین نگرش به تیم دانشگاه محقق باعث شده است تا تیم هایی که می خواهند با تیم والیبال محقق مسابقه دهند بسیار سرسختانه و با تمام قدرت در مقابل شاگردان صالحپور مربی با دانش محقق حاضر می شوند.
 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 12628 بار   |   دفعات چاپ: 366 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر