برگزاری دو کرسی ترویجی در دانشکده ادبیات و علوم انسانی

 | تاریخ ارسال: 1397/4/13 - 15:09 | 
مسئول دبیرخانه کمیته دستگاهی حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دو کرسی ترویجی با عنوان های "هژمونی نمادین و منازعه دارایی های فرهنگی" و "طراحی مدل ارزیابی و بهبود عملکرد طرح­های شهری" در  دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر اسماعیل صدری با اشاره به برگزاری کرسی ترویجی دکتر بهروز افخمی با عنوان "هژمونی نمادین و منازعه دارایی های فرهنگی"، افزود: این کرسی در مورد مسایل باستان شناسی و تاریخی و لزوم توجه به آنها به عنوان یک سرمایه ملی و دارایی فرهنگی ملت ها که مبنایی نیز برای رشد فرهنگی و علمی می باشد، به بحث و بررسی پرداخت.
وی افزود: انتقاد و داوری از این کرسی را نیز دکتر اردشیر جوانمردزاده عضو هیأت علمی گروه باستان شناسی و تاریخ دانشگاه محقق اردبیلی به عهده داشتند.
صدری با بیان اینکه کرسی ترویجی دکتر اسماعیل جهانی نیز با عنوان "طراحی مدل ارزیابی و بهبود عملکرد طرح­های شهری" و با انتقاد و داوری دکتر عطا غفاری گیلانده و دکتر رسول عباسی برگزار شد، ادامه داد: به منظور ایجاد تمایز بین پروژه­ها و طرح­های شهری، مدل حاضر بر این نکته تاکید داشت که طرح­های شهری به دلیل فقدان مدل­های ارزیابی عملکرد تعریف شده و نیز دشواریِ ارزیابی عملکرد آنها در مقایسه با پروژه­های شهری، کمتر و به سختی در معرض ارزیابی عملکرد واقعی قرار می­گیرند. 
مسئول دبیرخانه کمیته دستگاهی حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره در دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: این دو کرسی به همراه مدارک و موارد مورد نیاز به منظور تایید نهایی و ارایه گواهی به هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال خواهد شد.


*********************************


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 922 بار   |   دفعات چاپ: 225 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر