مراسم جشن سپاس ماه عبادت و بندگی و اختتامیه جزء خوانی قرآن کریم دانشگاهیان

 | تاریخ ارسال: 1397/3/29 - 08:47 | 
به گزارش روابط عمومی پایگاه مقاومت دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی در دیدار با کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی به مناسبت عید سعید فطر که به همت پایگاه مقاومت برگزار شد، ضمن تبریک این عید به دانشگاهیان، گفت: عید فطر، عید بازگشت به فطرت پاک انسانی بعد از یک ماه مراقبت در افکار، اعمال و گفتار است.
وی اظهارامیدواری کرد: این دقت در اعمال و رفتار به کل سال تسری پیدا کند.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان نیز عید فطر را جزو بزرگترین اعیاد اسلامی دانست و گفت: ما با روزه گرفتن پرهیزگاری یاد می گیریم.
دکتر عباس فنی اصل فرمانده پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی نیز با اشاره به برگزاری برنامه ختم قرآن در طول ماه مبارک رمضان در میان کارکنان دانشگاه، گفت: امسال 140 نفر از همکاران در این طرح مشارکت داشتند که 41 قرآن کامل ختم شد.
وی افزود: همچنین مسابقه کتابخوانی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد  که 93 نفر از همکاران در این مسابقه شرکت کرده بودند و 75 نفر پاسخ 100 درصد صحیح داده بودند که به قید قرعه به تعدادی از همکاران هدایایی اهدا می شود.
گفتنی است در ادامه ضمن اجرای برنامه تواشیح، با اهدای هدایایی از جمعی از مشارکت کنندگان در ختم قرآن و منتخبان مسابقه کتابخوانی که به قید قرعه انتخاب شده بودند، تجلیل به عمل آمد.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 490 بار   |   دفعات چاپ: 128 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر