حراست دانشگاه محقق اردبیلی حراست برتر استان اردبیل در سال ۱۳۹۶ شد

 | تاریخ ارسال: 1397/3/6 - 16:09 | 
طبق اعلام حراست کل اداره کل اطلاعات استان اردبیل، حراست دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان حراست برتر در بین حراست های استان اردبیل در سال ۱۳۹۶ انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، طبق اعلام حراست کل اداره کل اطلاعات استان اردبیل، حراست دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان حراست برتر در بین حراست های استان اردبیل در سال ۱۳۹۶ انتخاب شد.
گفتنی است در بخش هایی از لوح تقدیر ارسالی از سوی حراست کل اداره کل اطلاعات استان اردبیل خطاب به مهندس علیرضا دستور مدیر حراست دانشگاه محقق اردبیلی آمده است: سپاس بی کران به درگاه حضرت احدیت که توفیق پاسداری از کیان عطرآگین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت در عرصه گمنامی را نصیبمان فرموده و در همه حال شکرانه تلاش عزتمند در عرصه حراست از آرمان های انقلاب و شهیدان را به درگاهش به جا می آوریم.
در ادامه این لوح آمده است: نظر به اینکه جنابعالی بر اساس ارزیابی عملکرد در سال ۱۳۹۶ در بین حراست های استان اردبیل به عنوان حراست برتر انتخاب شده اید بدینوسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را از همت والای جنابعالی اعلام نموده، سعادت و توفیق روز افزونتان را از درگاه خداوند متعال خواهانم.
همچنین در بخش پایانی این لوح آمده است: رجاء واثق دارم که با عنایت خاصه حضرت ولی عصر(ارواحنا لتراب مقدمه الفدا)، تحت رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) همچون گذشته در پاسداری از آرمان های والای امام راحل و عظیم الشان و شهدای گرانقدر و در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1968 بار   |   دفعات چاپ: 322 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر