​معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خبر داد: انتخاب مرکز بهداشت دانشگاه به عنوان مرکز فعال در بین دانشگاه های سطح دو در سال ۹۷

 | تاریخ ارسال: 1397/3/6 - 09:15 | 
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی از انتخاب مرکز بهداشت و درمان این دانشگاه به عنوان مرکز بهداشت و درمان فعال در بین دانشگاه های سطح دو (بین ۱۰ هزار تا ۱۵ هزار دانشجو) در سال ۱۳۹۷ خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عباس فنی اصل از کسب رتبه فعال توسط مرکز بهداشت و درمان دانشگاه محقق اردبیلی در سال ۱۳۹۷ خبر داد و گفت: این مرکز در بین دانشگاه های سطح دو بین ۱۰ هزار تا ۱۵ هزار دانشجو در سال ۱۳۹۷ به عنوان مرکز فعال انتخاب شده است.
وی ادامه داد: این انتخاب طی لوحی از سوی معاون امور دانشجویان داخل و مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان به مرکز بهداشت و درمان دانشگاه محقق اردبیلی ابلاغ شده است.
فنی اصل همچنین از دریافت بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از صندوق رفاه دانشجویان خبر داد و افزود: این میزان اعتبار برای تعمیر و تجهیز خوابگاه ها در سال گذشته بود که در سایه تلاش مجدانه مدیریت دانشجویی وصول شده است.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یادآور شد: صندوق رفاه دانشجویان از کارکنان مجموعه مدیریت دانشجویی دانشگاه بخاطر وصول مطالبات معوقه صندوق رفاه دانشجویان توسط اداره رفاه دانشجویی، پیگیری وصول اجاره بهای خوابگاه ها و ارائه خدمات موثر توسط اداره خوابگاه های دانشجویی در بخش مدیریت امور دانشجویی دانشگاه تقدیر به عمل آورده است.
 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 653 بار   |   دفعات چاپ: 188 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر