انتصاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان معاون آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل

 | تاریخ ارسال: 1397/2/25 - 16:27 | 
دکتر مرتضی ابراهیمی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان معاون آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم معارفه معاون آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل گفت: دکتر ابراهیمی کسی است که در دانشگاه امام صادق(ع) تحصیل نموده و تمام دانش حوزه مدیریت را فراگرفته است.
وی با بیان اینکه با اخلاص بودن، پشتکار و قانون مداری از ویژگی های دکتر ابراهیمی است، ادامه داد: انتخاب این شخص مسبب کسب افتخارات در سطح استانی خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین عبداله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل نیز ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، این ماه را فرصتی برای تقرب به خداوند متعال یادآور شد و به تشریح اهمیت تاثیرگذاری اساتید در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و علمی در دانشگاه ها پرداخت.
وی با اشاره به انتصاب دکتر مرتضی ابراهیمی به عنوان معاون آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل، تصریح کرد: ولایی بودن و انقلابی بودن از ویژگی های بارز دکتر ابراهیمی است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه اساتید گروه معارف اسلامی در دانشگاه مایه افتخار هستند، گفت: 16 واحد درسی دانشجویان در گروه معارف اسلامی دانشجویان شکل می گیرد و این اهمیت این مسئله را نشان می دهد.
دکتر مرتضی ابراهیمی معاون آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل نیز با بیان اینکه نهاد جایگاه حاکمیتی در دانشگاه دارد، گفت: هدایت و راهبری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در راستای گفتمان انقلاب است که در بخش اول مربوط به اساتید گروه معارف و بخش دیگر هم افزایی اساتید دانشگاهی است.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی نیاز به تبلیغ و تبیین دارد؛ اظهار داشت: بخشی از متولی این امر در دانشگاه ها برعهده آموزش و پژوهش نهاد است.
گفتنی است در ادامه از زحمات حجت الاسلام والمسلمین رجب نژاد در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز اردبیل تجلیل و حکم معاونت آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل از سوی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل به دکتر مرتضی ابراهیمی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی اعطا شد.
 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1365 بار   |   دفعات چاپ: 231 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر