مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی: آمریکا از اول هم برجام را نپذیرفته بود که بخواهد از آن خارج شود

 | تاریخ ارسال: 1397/2/22 - 15:50 | 
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: آمریکا از اول هم برجام را نپذیرفته بود که بخواهد از آن خارج شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حسنی در تجمع اعتراض آمیز دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی در محکومیت بدعهدی آمریکا تصریح کرد: یکبار به آمریکا اعتماد کرده و مذاکره کردیم اما باز هم عهدشکنی کردند و ترامپ به مردم ایران اهانت کرد.
وی با اشاره به اینکه هیچوقت نباید به این کفار اعتماد کرد، افزود: آمریکا و هم پیمانانشان در 40 سال گذشته هیچوقت با ما مهربان نبوده اند، ادامه داد: آمریکا با ما به صورت غیرمستقیم جنگید و امروز، روز اول نیست بلکه همیشه چنین بوده اند.
حسنی با اشاره به اینکه پیشرفت کشور به خاطر استقلال خودمان است، اضافه کرد: امروز به همت مردم، رهبری مقام معظم رهبری و ایثارگری شهدا پرچم کشور در دنیا به اهتزاز در آمده است.
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل با اشاره به اینکه کافران و منافقان همیشه حیله می کنند، ادامه داد: آنها در مقابل اسلام می ایستند و به دنبال نابودی اسلام هستند.
وی ادامه داد: امروز اسلام در دنیا در حال رونق گرفتن است و پرچمدار اسلام در دنیا، جمهوری اسلامی ایران است.
 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1444 بار   |   دفعات چاپ: 226 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر