کارگاه آموزشی کارگاه آموزشی

 | تاریخ ارسال: 1397/2/11 - 16:37 | 

کارگاه آموزشی "مونوگرافی موفقیت شرکتهای کوچک با تاکید بر فرصتهای بازار ایران" ویژه دانشجویان دانشگاه های استان در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

 


Description: C:UsersmehranDesktopتصاویر کارگاه۲۰۱۸۰۵۰۱_۱۴۳۰۰۱.jpg
در این کارگاه که به همت مرکز ارتباط علمی با جامعه و کارآفرینی دانشگاه و با همکاری اداره­کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تشکیل شد، دکتر مهدی داوری رئیس مرکز ضمن اشاره به ضرورت نقش آفرینی دانشگاه در جامعه، اجرای طرح­های بین سازمانی تقاضامحور توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه با اعتبار بالغ بر بیست میلیارد ریال در سال 96 را یادآور شد. ایشان به برخی رویکردهای جدید وزارت عتف در خصوص بازنگری در سرفصل دروس مقاطع مختلف تحصیلی در راستای کاربردی­تر نمودن محتویات دروس، مهارت آموزی و ارتقای فرهنگ کارآفرینی در بین دانشجویان و فارغ­التحصیلان تأکید نموده و گفت­: در هفت نیمسال اخیر 34 کلاس درسی با عنوان مبانی کارآفرینی در دانشکده­ها ارائه شده و حدود 20 کارگاه آموزشی در زمینه کارآفرینی و روشهای ایجاد کسب و کار توسط مرکز ارتباط علمی با جامعه و کارآفرینی برگزار شده است. داوری ارایه خدمات مشاوره کارآفرینی به دانشجویان را از خدمات دیگر مرکز در این راستا برشمرد.

دکتر فرزاد نوبخت عضو هیأت علمی دانشگاه و مدرس کارگاه ضمن یادآوری نحوه ورود جوانان تحصیل کرده به بازار کسب و کار در حوزه صنعت و خدمات، ابعاد موفقیت یکی از شرکت­های استان در چهار بعد فردی، امکان سنجی و انتخاب کسب وکار، مدیریت کسب و کار و رویکرد کارآفرینانه را تبیین نمود.
Description: C:UsersmehranDesktopتصاویر کارگاه۲۰۱۸۰۵۰۱_۱۴۲۸۵۴.jpg
در ادامه، احسان کاتب، رئیس اداره توسعه کارآفرینی اداره­کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در خصوص مزیت­های نسبی استان و مشوق­ها و حمایت­های دولت از کارآفرینی و ایجاد کسب و کار مطالبی را بیان نمود.

مهندس مهدی اشجع از کارآفرینان استان نیز ضمن تشریح وضعیت شرکت و دلایل موفقیت در فضای کسب و کار، از راه­اندازی چند طرح گردشگری و سامانه الوباتری و گستره نفوذ و پوشش خدمات آن و نکات کلیدی در کسب موفقیت سخنانی ایراد نمود. پرسش و پاسخ و تبادل نظر حاضرین در زمینه کارآفرینی بخش پایانی کارگاه بود.



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 694 بار   |   دفعات چاپ: 169 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر