اهدای دایره المعارف اردبیلی ها «ERDEBILLILER» به مرکز پژوهش های فرهنگی آذربایجان دانشگاه محقق اردبیلی

 | تاریخ ارسال: 1397/2/17 - 15:34 | 
دایره المعارف اردبیلی ها «ERDEBILLILER» توسط رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل به مرکز پژوهش های فرهنگی آذربایجان دانشگاه محقق اردبیلی اهدا شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر رضا عبدی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل با بیان اینکه این دایره المعارف در کنگره سالانه علویان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در آنکارا رونمایی شد، گفت: سخنرانی آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و رونمایی از دایره المعارف اردبیلی ها «ERDEBILLILER» از بخش های مهم این کنگره بود.
عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه این دایره المعارف حکایت کننده ارتباط درگاه اردبیل در دوره صفویه با ترکیه و آناطولی است، افزود: همچنین در این دایره المعارف به آداب و رسوم، اسناد و مدارک مرتبط با این زمینه درج شده است.
عبدی با بیان اینکه در مراسم رونمایی در آنکارا، یک نسخه از این دایره المعارف به نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و یک جلد به بنده اهدا شده بود، افزود: بنده نیز به منظور استفاده دانشگاهیان و پژوهشگران از این دایره المعارف برای پژوهش در تاریخ صفویه، این دایره المعارف 5 جلدی را به مرکز پژوهش های فرهنگی آذربایجان دانشگاه محقق اردبیلی اهدا می کنم.
 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1481 بار   |   دفعات چاپ: 366 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر