برگزاری سمینار توانمندیهای زنان و راهکارهای ارتقاء در سطوح مدیریتی به مناسبت روز جهان زن در دانشکده

 | تاریخ ارسال: 1396/12/12 - 10:47 | 
انجمن علمی مدیرت بازرگانی دانشگاه محقق اردبیلی با همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل ، انجمن مدیریت دولتی ایران ، انجمن مدیریت ایران ، و دفتر رسیدگی به امور زنان استانداری اردبیل به مناسبت روز جهانی زنان در 17 اسفند و ولادت حضرت فاطمه در 18 اسفند این برنامه را با موضوع توانمندیهای زنان و راهکارهای ارتقا در سطوح مدیریتی و بات حضور بانوان مدیر استان اردبیل برگزار کرد .
خانم محمد لو ، مسئول امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل
 خانم رضا قلی زاده ، معاون دفتر امور  فرهنگی اجتماعی استانداری اردبیل
آقای پهناور ، دبیر استانی انجمن مدیریت ایران و رئیس کمیته دارت استان اردبیل
آقای دکتر حبیب ابراهیم پور ، دبیر استانی انجمن مدیریت دولتی ایران
خانم پهناور ، از کارآفرینان بخش خصوصی
آقای دکتر محمد حسن زاده ، رئیس شورای سیاست گزاری اتاق بارگانی استان اردبیل و رئیس دانشکده انسانی
آقای دکتر بهرام ایمانی ، معاون پژوهشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی
از جمله مهمانان این برنامه بودند .
برنامه با خیر مقدم گوئی مجری برنامه ، خانم راضیه ارجمند شروع شد و سپس آقای محمد حسن زاده به عنوان ریاست دانشکده انسانی شروع به سخنرانی راجب اهمیت برگزاری این برنامه و پرداختن به این موضوع در جامعه صحبت کردند.
سپس خانم محمد لو به عنوان  مسئول امور بانوان استان در رابطه با موضوع عدم توازن موجود در جامعه در جایگاه مدیریت کشور بین حضور آقایان و بانوان در این بحث صحبت کردند و اینکه چه عواملی سبب این اتفاق شده و اهمیت خود باوری بانوان و همچنین استفاده بیشتر بانوان در مباحث مدیریتی کشور صحبت کردند.
در ادامه آقای دکتر ابراهیم پور موضوع توانمندیهای زنان و راهکارهای ارتقا در سطوح مدیریتی را به صورت علمی و تطبیقی با شرایط کشور در سالهای گذشته بررسی کردند.
در آخر لوحی به یادگار به مهمانان ویژه بانوی حاضر در مراسم اهدا شد و سپس با دادن شاخه گل مریم به همه شرکت کنندگان عکس یادگاری گرفته شد.







CAPTCHA
دفعات مشاهده: 523 بار   |   دفعات چاپ: 185 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر