به مناسبت هفته آگاهی از مغزهمایش"مغزت رابشناس"توسط انجمن علمی روانشناسی دانشکده علوم تربیتی وروانشناسی در روز دوشنبه14 اسفند برگزار گردید.

 | تاریخ ارسال: 1396/12/19 - 12:53 | 

به مناسبت هفته آگاهی از مغز همایش" مغزت را بشناس" توسط انجمن علمی روانشناسی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی در روز دوشنبه مورخ 14 اسفند برگزار شد.
 

همایش "مغزت را بشناس"  به همت انجمن علمی دانشجویی روانشناسی در تاریخ 96/12/14 با حضور 75 نفر از دانشجویان این دانشگاه در محل آمفی­ تئاتر  دانشکده‌ی علوم تربیتی و روان شناسی برگزار شد. میهمان و سخنران ویژه و خارج از دانشگاه این همایش جناب آقای دکتر پرویز مولوی از روان پزشکان استان اردبیل بودند این همایش همزمان با هفته‌ی آگاهی از مغز(8 تا14 اسفند ) برای اولین بار در سطح دانشگاه برگزار گردید که با استقبال پرشور دانشجویان مواجه بود هدف انجمن علمی روانشناسی با برگزاری این همایش آشنایی هرچه بیشتر افراد شرکت کننده با مغز و علوم اعصاب شناختی بود.همچنین جناب آقای دکتر سجاد بشرپور مدیر محترم گروه روان شناسی این دانشکده، مباحثی را راجع به مغز و علوم اعصاب شناختی ارائه نموده و از جامع­ترین کتاب علوم اعصاب که توسط خود ایشان ترجمه شده بود رونمایی شد. در آخر این همایش  چالش علمی جذاب میان دانشجویان  به صورت مسابقه ای انجام گرفت و به 3 نفر از آنها کارت هدیه اهدا گردید.





CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1283 بار   |   دفعات چاپ: 201 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر