دانشکده ها در قاب انقلاب اسلامی

 | تاریخ ارسال: 1396/11/16 - 15:46 | 
مشاور اجرایی رئیس و مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی به منظور گرامیداشت دهه فجر، عملکرد شاخص دانشکده های این دانشگاه را از بهمن ماه 95 تا بهمن ماه 96 تشریح کرد.
دکتر علی اشرف سلطانی طولارود در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه با بیان این مطلب افزود: احیای باغ انگور دو هکتاری در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان یکی از اقدامات مهم در طی یک سال گذشته بود.
وی با بیان اینکه موزه زمین شناسی در دانشکده علوم راه اندازی شده است، تصریح کرد: ایجاد انجمن های علمی جدید از جمله انجمن سبز، انجمن نانو و انجمن نجوم در دانشکده علوم از دیگر کارهای انجام شده در یک سال اخیر بوده است.
سلطانی با اشاره به راه اندازی مرکز HPC در دانشکده فنی و مهندسی اظهار کرد: بر اساس نیازسنجی ها و با دریافت مجوز، رشته های متعددی در دانشکده ها راه اندازی شده است.
مشاور اجرایی رئیس و مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: اخذ مجوز نشریه علمی- پژوهشی جغرافیا و عدالت فضایی از کارهای ماندگار در طی یک سال گذشته بود که توسط اساتید دانشکده ادبیات و علوم انسانی انجام شد.
وی افتتاح اتاق گفتمان حکمت و فلسفه در دانشکده ادبیات و علوم انسانی را یادآور شد و گفت: برگزاری کرسی نظریه پردازی با عنوان ارائه مدل نظری و مفهومی جهت تبیین تعارضات زناشویی گامی در راستای کرسی های نظریه پردازی بود.
سلطانی با اشاره به راه اندازی مرکز سلامت و تندرستی در دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی تشریح کرد: مجوزهای تاسیس استانی انجمن های روانشناسی تربیتی، مشاوره و آموزش و بهسازی منابع انسانی اخذ شده است.
مشاور اجرایی رئیس و مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه کمک هزینه بلاعوض خوابگاه به دانشجویان دانشکده کشاورزی مشگین شهر پرداخت می شود، ادامه داد: اجرای فاز اول حصارکشی، کلنگ زنی ساختمان جدید و تجهیز آزمایشگاه های دانشکده فناوی های نوین نمین از دیگر اقدامات انجام شده در دانشگاه محقق اردبیلی طی یکسال گذشته است.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1622 بار   |   دفعات چاپ: 279 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر