معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزاری جلسه مدیریت فرهنگی و اجتماعی و مرکز بهداشت دانشگاه محقق اردبیلی برای فعالیتهای فرهنگی خوابگاهها

 | تاریخ ارسال: 1396/11/11 - 16:16 | 
 جلسه مدیریت فرهنگی و اجتماعی و مرکز بهداشت،درمان و مشاوره دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در خصوص مسای=ئل فرهنگی و نحوه مشاوره با دانشجویان  در خوابگاهها  برگزار شد.
به گزارش خبرنگار معاونت فرهنگی و دانشجویی، جلسه مدیر فرهنگی و اجتماعی و مرکز بهداشت،درمان و مشاوره دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در خصوص هماهنگی فعالیتهای فرهنگی و مشاوره با دانشجویان در مسائل مبتلابه در خوابگاهها روز چهارشنبه ۱۱ بهمن۹۶ در خانه فرهنگ برگزار شد.
 
 در ابتدای جلسه دکتر کیوان بهجو مدیر فرهنگی و اجتماعی گفت: برای بهتر نمودن وضعیت فرهنگی خوابگاهها راهکارهای خلاقانه و ابتکاری ارائه شود.
در ادامه جلسه خانم دکتر قنادی اصل مدیر مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی گفت: در قدم اول بهتر است آسیبها شناسایی شده و متناسب با آنها راهکار ارائه شود.
وی ادامه داد: بایستی برنامه ها به طور همسو و هماهنگ برای رفع مشکلات شناسایی شده ارائه و اجرا شود و اگر بنا باشد برنامه ای طرح ریزی شود بایستی متناسب با خوابگاه ها متفاوت باشد چون نوع مشکلات خوابگاهها متفاوت از هم هستند.
گفتنی است جلسه با ارائه نظرات و پیشنهادات مشاور دانشگاه دکتر کیانی و  روان شناسان بالینی و کارشناس مذهبی و اجتماعی پایان یافت.

 
دفعات مشاهده: 472 بار   |   دفعات چاپ: 125 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA