جلسه آشنایی با آسیبهای شایع دوران دانشجویی برای مسئولین خوابگاهها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد جلسه آشنایی با آسیبهای شایع دوران دانشجویی برای مسئولین خوابگاهها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1396/10/23 - 14:24 | 
جلسه آشنایی با آسیبهای شایع دوران دانشجویی برای مسئولین خوابگاهها در دانشگاه  محقق اردبیلی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار معاونت فرهنگی و دانشجویی،جلسه آشنایی با آسیبهای شایع دوران دانشجویی با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، مدیر مرکز بهداشت،درمان و مشاوره دانشجویی،مدیر امور دانشجویی و مسئولین خوابگاههای دختران و پسران روز شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ در اتاق شورای دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی ضمن تشکر از زحمات مسئولین خوابگاهها اظهار کرد: در عین اعتماد به مسئولین خوابگاهها از آنها انتظار هم می رود که وظایف خود را به خوبی انجام  دهند.
وی در ادامه گفت: از جمله نکات مهمی که بایستی مسئولین خوابگاهها به آن توجه کنند اهمیت دادن به مسائل اخلاقی،عقیدتی و فرهنگی دانشجویان است.
دکتر فنی اصل اضافه کرد: ما بایستی وجدان کاری و  احساس مسئولیت در کارها داشته باشیم.
وی افزود: بایستی کارها را به موقع و به طور دقیق انجام داده و مسئولین را  در جریان مسائل و مشکلات قرار دهید.

در ادامه برنامه حجت الاسلام عبداله حسنی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه ضمن قدردانی و تشکر از دست اندرکاران برنامه گفت: ما بزرگترین دغدغه های ما هستندو سرکشی از خوابگاهها جزو برنامه های اصلی ما خواهند بود تا از مسائل و مشکلات دانشجویان آگاه شده و  در صدد حل آنها برآییم.
حجت الاسلام حسنی ادامه داد: نهاد رهبری در دانشگاه در اجرای برنامه های فرهنگی،عقیدتی،علمی و مذهبی در خوابگاهها آماده هرگونه کمک رسانی و همکاری می باشد.
در ادامه جلسه علیرضا دستور مدیر حراست دانشگاه به مسئولین خوابگاهها خاطرنشان کرد : به مسائل دانشجویان اهمیت داده و از طریق گزارش دهی دقیق و به موقع به مسئولان دانشگاه داتشجویان را در حل مشکلات و مسائل یاری دهند. 
دفعات مشاهده: 482 بار   |   دفعات چاپ: 129 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA