بیانیه دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی در محکومیت اقدام اخیر برهم زنندگان امنیت ملی

 | تاریخ ارسال: 1396/10/13 - 08:58 | 
دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی در محکومیت اقدام اخیر برهم زنندگان امنیت ملی بیانیه ای صادر کردند.
 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی در محکومیت اقدام اخیر برهم زنندگان امنیت ملی بیانیه ای صادر کردند.
متن این پیام به شرح زیر است:
 
باسمه تعالی
بیانیه دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی در محکومیت اقدام اخیر برهم زنندگان امنیت ملی

 
متاسفانه در روزهای اخیر عده­ ای فرصت­ طلب با سوء استفاده از خواسته­ ها و مطالبات اقتصادی ملت بزرگ ایران خط اغتشاش و آسیب به بیت المال و توهین به باورهای ملی از جمله آتش زدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در دستور کار قرار داده ­اند. اقدام ناشیانه ­ای عده ­ای اندک که بلافاصله به ذوق زدگی و خوشحالی بدخواهان ملت بزرگ ایران منجر و اهداف سیاست مدارانی که در سال های اخیر با دستکش مخملین می­ خواستند دست چدنی و کینه­ های خود را پنهان کنند را روشن و هویدا ساخت.

ما دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی پروژه اغتشاش را که صریحا از سوی آمریکا، رژیم صهیونیستی و سعودی حمایت شد، جدا از خواسته ­ها و مطالبات ملت شریف ایران می ­دانیم. ملت هوشیار ایران اسلامی هر چند گله ­مند هستند، ولی هیچگاه حرکت دشمن شاد و برهم زننده امنیت ملی را انجام نداده و نخواهند داد و در موقع مناسب جواب قاطع به عوامل ایجاد خط آشوب در داخل و خارج خواهند داد. لذا، ضمن حمایت از اقدامات مثبت مسئولان در راستای رفع مشکلات مردم، توجه بیش از پیش و جدی به سیاست­ های اقتصاد مقاومتی را قدمی موثر در رفع مشکلات اقتصادی مردم دانسته و از مسئولان ذیربط می ­خواهیم ضمن رعایت رافت اسلامی در برخورد با برخی از فریب خوردگان، با برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم قاطعانه و قانونی برخورد نمایند.

ما دانشگاهیان از ملت هوشمند ایران عزیز، این صاحبان اصلی ایران و انقلاب اسلامی می ­خواهیم مثل همیشه با حفظ وحدت و یکپارچگی و رعایت مصالح و منافع ملی فرصت سوء استفاده از دشمنان را گرفته و با هوشیاری تمام پشت حیله بدخواهان خود را بشکنند.

امید است با درایت و تدبیر لازم مسئولان و سعه صدر ملت فهیم ایران، مشکلات برطرف گردد.
 
دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1234 بار   |   دفعات چاپ: 288 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر