درخشش دانشجویان دانشگاه در مسابقات کاراته قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه های منطقه ۳ کشور

 | تاریخ ارسال: 1396/10/5 - 10:18 | 
درخشش دانشجویان دانشگاه در مسابقات کاراته قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه های منطقه ۳ کشور

مسابقات کاراته قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاههای منطقه ۳ کشور به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی در ۱۹ و ۲۰ آذر ماه، در محل سالن ورزشی خواهران برگزار شد. در این مسابقات ۷ تیم از دانشگاههای زنجان، ارومیه، صنعتی ارومیه، تبریز، شهید مدنی آذربایجان، صنعتی سهند و محقق اردبیلی شرکت کرده و ورزشکاران در دو بخش کاتا و کومیته باهم به رقابت پرداختند.
در این مسابقات دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی خانم ها فرزانه نصیر پور در وزن ۵۵ کیلوگرم کومیته مقام اول، محبوبه قطبی در کاتای انفرادی رده سبز مقام دوم، سعیده جباری فر در کاتای انفرادی رده قهوه ای و مشکی مقام سوم و نیز در وزن ۵۰ کیلوگرم کومیته مقاوم سوم و فاطمه سادات عطایی در وزن ۶۸ کیلوگرم کومیته مقام سوم را کسب کردند. در انتهای این مسابقات تیم های دانشگاههای زنجان، تبریز و شهیدمدنی آذربایجان به ترتیب اول تا سوم شدند و تیم کاراته دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و سه مدال برنز، در مجموع تیمی به مقام چهارم دست یافت.
همچنین در این مسابقات یک سهمیه برای حضور در رشته کاراته المپیاد ورزشی دانشجویان در سال ۹۷  برای دانشگاه به دست آمد. 
سرمربیگری تیم دانشگاه محقق اردبیلی در این مسابقات به عهده خانم مطهره محجوب و سرپرستی این تیم به عهده خانم مهناز ایمانی بود.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 564 بار   |   دفعات چاپ: 199 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر