جلسه مدیر فرهنگی و اجتماعی با معاون آموزشی، استاد مشاور دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی،دبیران و اعضای انجمن های علمی برگزار شد جلسه مدیر فرهنگی و اجتماعی با معاون آموزشی و استاد مشاور انجمن های علمی برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1396/10/3 - 15:16 | 
جلسه مدیر فرهنگی و اجتماعی با معاون آموزشی، استاد مشاور دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی،دبیران و اعضای  انجمن های علمی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار معاونت فرهنگی و دانشجویی، جلسه مدیر فرهنگی و اجتماعی با معاون آموزشی، استاد مشاور دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی،دبیران و اعضای انجمن های علمی این دانشکده روز یکشنبه ۳ دی ۹۶ در اتاق انجمن های علمی برگزار شد.

***

در این جلسه در خصوص مسائل و مشکلات پیش رو و چگونگی حل این مسائل راه کارهای لازم ارائه شد.
در ادامه جلسه دکتر فرشاد کیوان بهجو مدیر فرهنگی و اجتماعی ضمن خسته نباشید به معاون آموزشی دانشکده، استاد مشاور انجمن های علمی و اعضای انجمن های علمی گفت: ما بایستی کارگاههای آموزشی را به سمت خود محور شدن و اجرای برنامه متناسب با  هزینه های اختصاص داده شده به هر دانشکده به همراه ایجاد کیفیت در برنامه پیش ببریم.
وی در خصوص مسائل مالی گفت: بودجه بندی و هزینه کرد برنامه های انجمن های علمی بایستی در کمیته حمایت و نظارت بر انجمن های علمی مطرح شده و تصویب گردد.
دفعات مشاهده: 575 بار   |   دفعات چاپ: 162 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA