جانشین سازمان بسیج مستضعفین: رزمندگان و شهدای جبهه مقاومت با خدا معامله کردند

 | تاریخ ارسال: 1396/9/27 - 17:10 | 
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: رزمندگان و شهدای جبهه مقاومت با خدا معامله کردند و ارزش کار آن ها ماندگاری در تاریخ است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، سردار علی فضلی در کنگره شهدای دانشجو و مدافع حرم استان اردبیل در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی افزود: با عنایت خداوند و به برکت خون شهدا، مجاهدت رزمندگان و شهدای جبهه مقاومت بی‌پاسخ نماند و با طعم پیروزی بر این شجره خبیثه به پایان رسید.
وی با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل از دشمنان اصلی مسلمانان جهان هستند، اظهار کرد: عصبانیت‌ دشمنان اسلام از پیروزی‌های جبهه مقاومت سبب شد که قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی انتخاب کنند که این اقدام رئیس جمهور آمریکا خون مسلمانان جهان را به جوش آورد و چند روز در قالب اعتراضات به این موضوع چندین نفر شهید و بیش از ده ها تن مجروح شدند.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: امام خمینی(ره) دشمن اصلی جهان اسلام را آمریکا معرفی کردند و مقام معظم رهبری نیز بارها در سخنان خود به نیرنگ و حیله‌های استکبار جهانی در رابطه با اسلام و مسلمانان اشاره کردند که ضرورت دارد جوانان و نوجوانان نیز از شیطنت‌های آمریکا در جهان اسلام آگاه شوند.
فضلی گفت: برگزاری کنگره‌ های شهدا سبب زنده نگه داشته شدن یاد و خاطره شهدا و نیز تبیین آرمان‌ های ایثار و شهادت برای جوانان و نوجوانان که آینده ‌سازان این کشور هستند، می شود.
فضلی بیان کرد: شهید حججی حجتی برای همه امت اسلامی است، شهدا باهم تفاوتی ندارند اما بعضی از شهدا مانایی بیشتری دارند تا برای ما درس عبرتی باشد و کجا سراغ داریم شهید عزیزی که این چنین اثر گذار باشد و بدون عنایت خداوند و شیر پاک حلال و خانواده اهل بصیرت امکان پذیر نیست.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: دانشجوی شهید سردار عمران پستی اگر زاده اردبیل است اما متعلق به تهران و تمام کشور است و این شهید والامقام نام و آوازه عظیمی در سپاه پاسداران دارد و در دوران دفاع مقدس و در چندین عملیات فرماندهی گردان های مختلف را برعهده داشت و همچنین فرمانده گردان حبیب ابن مظاهر لشکر 27 محمد رسول الله بود.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: مادران شهدا بیشترین سختی ها را متحمل شده و اما خم به ابرو نیاوردند.
دکتر گودرز صادقی افزود: شهدا از زندگی دنیوی راحت شدند چرا که برای آنها گلوله ای و شقیقه ای بود اما هر شهیدی که از بین ما رفته است چون گلوله ای بر قلب مادر شهدا بوده است اما این مادران بیشتری سختی ها و هجران ها را کشیدند و هیچ توقعی هم ندارند.
وی با اشاره به اینکه شهدا از سفره انقلاب هیچ توقعی نداشتند، تصریح کرد: آنها نه نسل بدهکار انقلاب و نه نسل طلبکار انقلاب بودند بلکه جان خود را کف دستشان گرفتند و خون خود را در مسیر انقلاب و نظام اهدا کردند.
صادقی با اشاره به اینکه مسئولیت دبیرخانه سومین کنگره شهدای دانشجو و شهدای مدافع حرم استان اردبیل با دانشگاه محقق اردبیلی بود، اضافه کرد: مایه خوشحالی است که هنوز قلب های عاشقی وجود دارد که خارج از چارچوب های بروکراسی دلشان با شهدا بوده و برای عزت و پایدار و ادامه راه شهدا فعالیت می کنند.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1272 بار   |   دفعات چاپ: 329 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر