سفر تیم علمی دانشگاه محقق اردبیلی به گرجستان

 | تاریخ ارسال: 1396/9/21 - 09:35 | 
سفر تیم علمی دانشگاه محقق اردبیلی به گرجستان
تیم علمی دانشگاه محقق اردبیلی جهت ارزیابی دانشگاه های اصلی گرجستان به این کشور سفر کردند.
 
تیم اعزامی از دانشگاه محقق اردبیلی مرکب از معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، رئیس مرکز ارتباط علمی با جامعه و کارآفرینی و رئیس گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه جهت ارزیابی دانشگاه های اصلی گرجستان به این کشور سفر کردند.
در این سفر هیات اعزامی با روسای دانشگاه دولتی تفلیس به نام جاواخیشویلی، کنسرواتوری دولتی تفلیس به نام وانوساراجیشویلی(دانشگاه دولتی هنرهای موسیقی)، دانشگاه دولتی هنرهای تئاتر و سینمای گرجستان به نام شوتاروستاولی، دانشگاه دولتی فنی گرجستان، دانشگاه خصوصی گرجستان، دانشگاه کشاورزی گرجستان، دانشگاه خصوصی آزاد تفلیس، دانشگاه خصوصی گریگول روباکیدزه، دانشگاه خصوصی بین المللی دریای سیاه، دانشگاه دولتی دولاتی ایلیا، دانشگاه خصوصی قفقاز، دانشگاه خصوصی هوانوردی دیدار و از دانشگاه های مذکور بازدید کردند.
این هیات دیداری نیز با رییس دفتر وزیر و مدیر پروژه های وزارت علوم گرجستان داشتند،: در این دیدار فرصت های پیش رو برای گسترش همکاری های آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه های ایران و گرجستان مورد بحث قرار گرفت.
در این بازدید پنج روزه، امکانات آموزشی و پژوهشی دانشگاه های دولتی و خصوصی این کشور مورد بررسی قرار گرفت و با عنایت به مولفه های اداره کل امور دانش آموختگان وزارت متبوع ارزشیابی شدند.


CAPTCHA