سرپرست مدیریت تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد: درخشش تیم تنیس روی میز دانشجویان دختر دانشگاه محقق اردبیلی در مسابقات قهرمانی منطقه 3 کشور

 | تاریخ ارسال: 1396/9/18 - 15:30 | 
سرپرست مدیریت تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه محقق اردبیلی از درخشش تیم تنیس روی میز دانشجویان دختر دانشگاه محقق اردبیلی در مسابقات قهرمانی منطقه  3 کشور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر غلامرضا احمدزاده با اعلام این خبر از درخشش تیم تنیس روی میز دانشجویان دختر دانشگاه محقق اردبیلی در مسابقات قهرمانی منطقه  3 کشور خبر داد و گفت: در این مسابقات که با حضور دانشگاه های منطقه 3 کشور و در دانشگاه مدنی آذربایجان برگزار گردید، تیم تنیس روی میز دانشجویان دختر دانشگاه محقق اردبیلی  در سه بخش انفرادی، دوبل و تیمی شرکت کرد.
وی با اشاره به نتایج این مسابقات، افزود: در بخش انفرادی مقام اول و مدال طلا را سپیده بهروزدهکردی از دانشگاه محقق اردبیلی کسب نمود و مقام سوم و مدال برنز در این بخش به سهیلا بهروز دهکردی رسید.
احمدزاده ادامه داد: در بخش دوبل سپیده و سهیلا بهروزدهکردی توانستند با شکست کلیه رقبای خود به عنوان قهرمانی  این مسابقات دست یابند.
سرپرست مدیریت تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در بخش تیمی هم تیم دانشگاه محقق اردبیلی پس از دانشگاه تبریز به مقام نایب قهرمانی این مسابقات دست یافت و دانشگاه ارومیه نیز به مقام سوم رسید.
احمدزاده ادامه داد: در این مسابقات، تیم تنیس روی میز دانشگاه محقق اردبیلی با درخشش بازیکنانش توانست با کسب سه مدال طلا، چهار نقره و یک برنز ، سه سهمیه حضور در المپیاد ورزشی سال 97 را نیز کسب نماید.
وی خاطرنشان کرد: سپیده بهروز دهکردی، سهیلا بهروز دهکردی، معصومه آقازاده و افسانه علی پور اعضای تیم تنیس روی میز دانشگاه به مربیگری سیده زینب پرندک و سرپرستی شمس غفاری در این مسابقات حضور داشتند.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1533 بار   |   دفعات چاپ: 455 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر