پیام رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل به مناسبت فرارسیدن 16 آذر و روز دانشجو

 | تاریخ ارسال: 1396/9/14 - 21:04 | 
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی طی صدور پیامی، فرارسیدن 16 آذر و روز دانشجو را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
دانشجویان، نسل فرزانه و آگاه و برگزیده کشورند که استکبار ستیزی، آزاد اندیشی، آرمان گرایی، داشتن روحیه جهادی و انقلابی، مطالبه گری و دفاع ازحقوق مظلومان و مستضعفان عالم از شاخصه های بارز آنهاست، باید با تمسک به قرآن واهل بیت «ع» همراه با بصیرت و پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (دامت برکاته) درجهت شکوفایی و تحقق این شاخصه ها گام بردارند.
طبق فرمودۀ مقام معظم رهبری در نمایشگاه محصولات تبلیغی در نامه به جوانان غربی؛ مسئولیت امروز دانشجویان در عرصه های مختلف خطیر است و باید برای رساندن پیام انقلاب به دلها در سراسر دنیا قدم‌های بعدی را بردارند.
انقلاب ما در مسیر خود مشکلات زیادی را به دست دشمنان و استکبار جهانی پشت سر گذاشته است که این انقلاب  امروزه نیز با حرکت در خط ولایت و دل سپردن به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، خار چشم مغرضان و معاندان خواهد بود.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۶ آذر این روز را که به پاس رشادت ‌های دانشجویان عزیز ایران اسلامی به عنوان روز دانشجو نامگذاری گردیده است به تمامی دانشجویان و رهپویان علم و دانش دانشگاه های استان اردبیل تبریک عرض می ‌نمایم .
حجت السلام والمسلمین عبدالله حسنی
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل
و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1118 بار   |   دفعات چاپ: 304 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر